Akik föliratkoztak♥

2013. január 13., vasárnap

109. rész

-Hát...Menjünk le.- mondta.
Megfogtam Niall kezét, akit látszólag szétvert az ideg. Remegett a keze és nagyon feszült volt. Megálltam a lépcsőfordulóban és felé fordultam. Azzal akadályoztam meg, hogy a nagy bambulásba ne jöjjön nekem ( és lökjön le a lépcsőn), hogy megfogtam a kigyúrt mellkasát és visszatartottam egy kicsit. Vette az adást és megállt.
-Miért izgulsz ennyire?- néztem föl, a 2 lépcsőfokkal felettem álló Niallre.
-Mert fontos, hogy mit gondolnak rólam a szüleid. Ha nem kedvelnek nem fogják engedni, hogy...
-És? Mi van akkor ha nem engedik?- vágtam a szavába.- Nem vagyok már gyerek. Fogadják el! Anyának semmi baja veled.
-Tudom de akkor is.- konyult le a szája.
-Miért ennyire fontos neked? Ha ez nem jön össze akkor ott van még 1 millió lány, aki ölni tudja érted.
-Ezt ki se mond! Én csak téged szeretlek! - mondta , megsimogatta az arcomat és lassan közel hajolt hozzám.
-Emese hol van? - jött egy hang a konyhából. Apa hangja volt.
Remek. Elrontotta a pillanatot. Pedig olyan szép volt!
Niallnak mondtam, hogy maradjon itt még egy kicsit, amíg én "előkészítem" apát. Lesétáltam a lépcsőn és beleugrottam apa karjába. Egy hónapja nem láttam, az bizony nagyon hosszú idő.
-Apa. Amerika szép hely. Ugye hoztál valamit a beteg kislányodnak? - vigyorogtam, ahogy a jó kislányok szoktak.
-Persze. De az még meglepetés!- mosolygott.
-Jaj de jó! Már kíváncsi vagyok! - mondtam, mert most tényleg kíváncsi voltam.- Apa. Te gyúrtál?- fogtam meg a karját.
-Jajj ne nyalizz már. - szólalt meg Orsi az asztal másik feléről.
Én reagálásképp diszkréten megrúgtam az asztal alatt. Orsi ezt nem hagyta annyiban és visszarúgott. Ez addig fajult, hogy egy kisebb háború tört ki köztünk.
-Fejezzétek be! - szólt ránk apa. - Emese, mit szeretnél? - kérdezte.
-Apa.Be akarok mutatni valakit. Egy pillanat.- mondtam és hevesen dobogó szívvel elindultam a lépcső felé, de Niall már nem volt ott. Fölmentem az emeletre de sehol sem találtam, csak az ürességtől kongó szobákat láttam. Hol van? Lehet, hogy kiugrott az ablakon, nehogy beszélnie keljen apámmal? Vagy egyszerűen csak megszökött?
-Niall, a francba. Most kell eltűnnöd neked is?- suttogtam magamban.
Hol lehet...?

FOLYTKÖV.♥

2 megjegyzés: