Akik föliratkoztak♥

2012. szeptember 4., kedd

79. rész

Bementünk a konyhába. Szörnyű látvány tárult elénk.
-Bogi?!- akadtam ki.
-Nincs kajaa!! - ordította el magát Niall.
-Nyugodjatok meg. Mindjárt csinálunk.
Szegény Niall lekuporodott a kanapéra és pislogás nélkül feküdt. Egy ideig ültem mellette de nem bírtam nézni, ezért fölvettem egy 'Ramones' feliratú pólót, egy szürke csőgatyát, egy barna bőrdzsekit aminek fötűrtem az ujjt, egy barna magas szárú supra cipőt és bekopogtam Harry szobájába.
-Harry. Gyere ki a kapuhoz. Elmegyünk kajáért.
-Ok. 5 perc és kint leszek. Várj meg. - mondta Harry a csukott ajtón keresztül.
Kimentem a kapu elé és leültem a járda szegélyre. Ott állt a közelben persze a biztonsági őr,mert a rajongók rögtön rájöttek, hogy hol vagyunk. A telefonomon nézegettem a Facebookot amikor hallom, hogy nyílik a kapu és a lányok elkezdenek sikongatni.
-Jó hogy itt vagy végre. Mit csináltál eddig ?- kérdeztem és a telefonomból persze nem néztem föl.
-Az teljesen mindegy. - áll meg mellettem.
Fölnéztem Harryre és megértettem miért sikongatnak a lányok. Harryn egy pilóta stílusú napszemüveg volt, egy szürke, farmer halásznadrág, egy alacsony szárú torna cipő és egy Ramones feliratú póló (!!).
 -Nem is tudtam, hogy van ugyan olyan pólónk.
-Idáig én sem.-nézett az égre Harry.
Rámosolygott a rajongókra akik majdnem elájultak és elindultunk 4 darab biztonsági őr védelmében.Az első boltba bementünk amit megláttunk. Vettünk Niallnek sok kaját és pár üveg koktélt. Jól van nem pár üveg volt... Meg egy kis pezsgőt is. Ezek mellett még pár energia italt is. Na nem kell elítélni, bulizni jöttünk. Mi iis megérdemlünk egy kis bulizást. Azt hiszem csak 3 lesifotós fotózta le az esti rakományt. Hoppá.
A kasszához érve egy ismerős arcot pillantottam meg. Gondolkoztam, hogy ki lehet az de senki sem jutott eszembe. Ebben a pillanatban Harry bökte meg az oldalamat.
-Te ez nem az a benzinkutas csajszi?-suttogta a fülembe.
-Uramisten. De! De más színű a haja. Akkor szőke volt most fekete.Szerintem ő követ engem. Harry. Félek.-csuklott el a hangom.
-Semmi gond. - Harry megfogta a kezemet megnyugtatásképpen. - Remegsz.
-Persze, hogy remegek. Hisz követ és változtatja, a kinézetét. Niallnak igaza volt.- mondtam halkan, magas sipítozó hangon.
-Okés. Te most menj ki. Addig én lerendezem ezeket. Várj meg a biztonsági őröknél.- mutatott a cuccokra.
Rezzenéstelen arccal elindultam az ajtó felé,de a lány megszólított.
-Emese? - kiabálta utánam a lányt.
Rémült arccal megfordultam. Erőltettem egy halvány mosolyt az arcomra és visszamentem Harry mellé. Belemarkolltam a kezébe és a lányt néztem mereven.
-Sziaa. - motoygtam.
Szerintem annyira szorítottam Harry kezét, hogy bevörösödött neki.
-Bocsi. -néztem rá bociszemekkel és visszafordultam a lányhoz.
-Találkozunk már? - kérdeztem.
A lány elgondolkozott és megrázta a fejét.
-Értem. Az jó...
-Csinálhatunk egy képet?- kérdezte.
-Persze-e. - mondtam elbizonytalanodva.
Odakullogtam a lány mellé és megcsináltuk a képet. Annyira ijedt volt az arcom amikor letettük a kamerát, Harry azthitte, hogy el fogok ájulni.
-Jól vagy? -kérdezgette a lányt.
-Hát...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése