Akik föliratkoztak♥

2012. szeptember 25., kedd

93. rész

A csók után a fejét a fejemhez támasztotta.
-Annyira buta vagyok.-mondtam a könnyeimmel küszködve.
-Igazad van, az vagy. De az én butám.- mosolygott.
Halkan elnevettem magam és újra megcsókolt.
-Soha többet...- mondtam.
-Soha többet...- ismételte.
-Annyira szeretlek.
-Én is!
-Haza kéne mennünk mielőtt megtalálnak a rajongók, nem?- kérdeztem.
-Igen kéne...- és Niall megint megcsókolt.
-Akkor nem szeretnénk indulni?- mosolyogtam.
-Nem szeretnék.- húzott még egyszer magához.
Megöleltem Niallt és úgy maradtunk. Ott álltunk vagy fél óráig mozdulatlanul, amíg az erdőből ki nem lépett egy lány és elordította magát, hogy :
-NÉZZÉTEK! OTT VANNAK!- mutatott felénk.
-Ezt nem hiszem el!- mondtam.- Gyere!
Megfogtam Niall kezét és elkezdtem futni. A rajongók, persze ugyanígy tettek és rohantak utánunk. Hirtelen behúztam Niallt egy sötét sikátorba, és bebújtunk egy kuka mögé. A fanok nem vettek észre minket, és elrohantak a sikátor mellett.
-Nem így terveztem az estét. Sajnálom. - suttogtam.
--Micsoda? Nincs is romantikusabb mint egy kuka mögé bújni. - mosolygott és megcsókolt.
Hirtelen a kuka mögül halk lépteket hallottunk. Niallel összehúztuk magunkat de a lány észrevett minket és...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése