Akik föliratkoztak♥

2012. szeptember 21., péntek

86. rész

Előkaptam a telefonom.
-Szia Apa! Hogy vagy?- szóltam bele.
-Szia Édesem! Jól vagyok, csak itt 6 órával később van. Mit csinálsz?-kérdezte.
-Ööö. Semmit. -mondtam. Apa még nem tud Niallról. Se Harryről, se Louisról, se Zainről, se Liamról. Ő annyit tud, hogy Bogival bájosan elvagyunk. Majd elmondom neki, ha hazajön. Legalábbis ez a terv.
-Drágám. Orsival most beszéltem. Ő is jól van.
-Na az jó. Én múltkor voltam náluk. Majd megint megyek.
-Örülök.- mondta.- Nézegettem az interneten a híreket és találtam egy furcsa képet. Egy szőke hajú srác, egy világsztár, valami Neill vagy Noall vagy Niall, nem tudom pontosan egy lánnyal ment kézen fogva aki teljesen úgy nézett ki mint te.- mondta csodálkozva.
-Hát... öö. De furcsa..- köhögdécselltem. - Milyen érdekes...
-Nem szeretnél valamit elmondani -nekem?
-Hát... De... Lenne itt valami...
-Hmm?
-Hát.. Hogy is mondjam...Van fiúm. Niallnak hívják és azon a képen ő meg én vagyunk rajta...
A telefonban 2 perc csönd.
-Itt vagy?-kérdeztem halkan.
-Itt vagyok, bocsánat.
-Ugye nem haragszol rám?
-Miért haragudnék? Örülök, hogy boldog vagy. De ugye tudod a helyes értékrendet és a fontossági listát?
-Persze, hogy tudom.-mosolyogtam.
-Figyelj kicsim. Most mennem kell! Szia!
-Szia Apa!
Leraktam a telefont és  leültem az ágyra. Elgondolkoztam, hogy enni kéne. Henyéltem egy kicsit még az ágyon és lementem a konyhába. Kinéztem és sötétedni kezdett. Azt hogyan? Nem voltunk olyan sokat a vízbe. Rendelem pizzát és szóltam a többieknek, hogy jöjjenek enni. 5 perc múlva mindenki ott ült az asztalnál, kivéve Niallt és Harryt. 
-A többiek hol vannak? - kérdeztem.
-Kint a régi stégen. Beszélgetnek.- mondta Louis.
Kisétáltam a fiúkhoz. Leültem Niall mellé és megpusziltam a gyönyörű arcát. Rám nézett a
lélegzetelállító csodás szempárjaival és ő is adott egy puszit a számra.
-Van bent pizza.- mondtam.
Niall mint a szél olyan gyorsan eltűnt ezért Harryvel maradtunk ott ketten. Fölhúztam a lábam törökülésbe és szembe ültem vele.
-Szóval... Mi is volt ma a bajod?- mosolyogtam.
Harry rám nézett és már nyitotta a válaszra a száját...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése