Akik föliratkoztak♥

2012. szeptember 28., péntek

94. rész

A lány már nyitotta volna a száját, de Niall gyorsan fölállt és mondta halkan.
-Kérlek! Kérlek ne! Ha igazán szereted a One Directiont akkor nem szólalsz meg!- mondta Niall.
A lány lemeredve állt aztán megszólalt.
-Bocsi, de nem tudom angolul.- húzta a száját és közben az izgalomtól csak kapkodta a levegőt .
Én is kijöttem a kuka mögül és lefordítottam magyarra neki:
-Ha befogod találkozhatsz a fiúkkal.- mondtam.
A lány bólintott.
-Amúgy hogy hívnak? - kérdeztem de a lány végig Niallt nézte aki a körmét piszkálta.
Rácsaptam a kezére és összehúzta magát.
-Be sem mutatkozol? - néztem rá.
-Ja, de. Örülök, hogy megismertelek, Niall Horan.  - nyújtotta oda a kezét neki, komoly arccal.
Lefordítottam neki, amit Niall mondott és a lány rögtön a nyakába ugrott. Niall mosolygott egyet, mint ahogy a rajongókhoz szokott de szerintem a lány félre értette és megfogta a kezét.
-Szeretlek!-mondta a lány. Niall nem ért magyarul, de mivel ezt a szót már vagy ezerszer elmondtam neki,hogy tudjon valami értelmeset is magyarul ( mert a 'mit eszünk?' kifejezést nem tartom túl értelmesnek) rögtön megértette.
-Én is.- mosolygott.
Niall minden rajongónak ezt mondja, gondolom a lány nem érette, meg...
-Mit mondott? - kérdezte nyávogós hangon és olyan lenézően nézett rám.
Miért viselkednek így velem akiknek Niall szeretik? Engem miért nem szeret egyik rajongó sem?
-AZT MONDTA HOGY Ő IS! - mondtam modortalanul.
-Ne legyél már ilyen!- mondta a lány.
Ekkor loholva megérkezett utánunk Rob.
-Hála az égnek! Azt hittem, hogy valami bajotok lett.
-Pedig nem...
-És ő kicsoda?-nézett a lányra.
-Nem tudom, de ha nem szólsz neki, akkor hamarosan meg fogja csókolni Niallt.
Rob bólintott és eltessékelte a lányt, aki heves hisztijei között majdnem leütötte Robot, ha az nem húzza el a fejét. Mi Niallal ezt röhögőgörccsel jutalmaztuk és Rob védelmében elindultunk hazafele és...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése