Akik föliratkoztak♥

2012. szeptember 23., vasárnap

88. rész

-Igen.- mondta.
-Drukkolok nektek!- mosolyogtam.
-Remélem ti örökre együtt lesztek Niallel. Annyira kiegészítitek egymást. Niall sose volt még ilyen, amikor veled van. Amikor meglát téged fölcsillan a szeme. Senkire nem nézett még így, ahogy rád. Te vagy számára a legfontosabb és sohasem akar elveszíteni. - mondta.
-Tényleg így gondolod?
-Ezer százalék. - mosolygott.
Annyira lelkiismeret furdalásom van. A világon mindennél jobban szeretem Niallt és most Harry... Nem akartam ezt! Vagyis akartam de mégsem! Niall ezt sohasem tudhatja meg. Ő számomra a legfontosabb!
-Srácok nem kértek pizzát?- jött ki Zayn.- Niall mindjárt fölfalja az egészet. Ha kértek akkor siessetek.- mosolygott.
-Oké. Megyünk. - mondta Harry és fölállt.
-Segíts!- mondtam.
Harry megfogta a kezem és fölhúzott a földről.
-Köszi! - poroltam le magam.-Én nem vagyok éhes. Menj be nyugodtan.
-Okés.
Harry besétált és még az ajtóból vissza nézett rám. Mosolygott egyet és bement. Előkaptam a telefonom és nagy betűkkel írtam Boginak egy sms-t, amiben ez állt:
'TE, LIAM, ÚJ STÉG! MOST!!'
Bogi és Liam 5 perc múlva kiléptek az ajtón. Leültek mellém és türelmetlenül kérdezték:
-Mi volt ilyen sürgős?
-Harryvel csókolóztunk.- néztem rájuk.
-Tudjuk. A bowling teremnél.
-Nem arra gondoltam...
-MI?!- kérdezték egyszerre.
-10 perce.- fogtam a fejem. 
-Megint részeg volt?! Miért hagytad?
-Mert én is akartam!
-Ezt már végképp nem értem. Mi történt?- nézett rám Liam.
-Elmondta, hogy szeret és mondtam hogy én is őt, de kiemeltem, hogy Niallt ezerszer jobban, és mondta hogy egy csók és békén hagy. Sok hezitálás után mondtam hogy oké. De már nagyon megbántam!- fejeztem be sírva.
-Ne sírj.- ölelt meg Bogi, aztán Liam.
-De sírok. Nagyon megbántam. Nem hiszem el! Niall örökre elhagy emiatt! Nem akarom! Mindennél jobban szeretem, nem akarok nélküle élni! Nem szeretném megbántani! Annyira szomorú vagyok, mint még soha!- ömlöttek a könnyeim.
-Figyelj...- mondta Bogi...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése