Akik föliratkoztak♥

2012. szeptember 29., szombat

95. rész

Ahogy kiértünk a sikátorból a rajongók rögtön letámadtak minket. Niall megfogta a kezem.
-Csak mosolyogj!- súgta a fülembe.
Úgy tettem ahogy mondta. A rajongók persze ezer képet csináltak és csak kicsit vakultam meg a vakuk villanásától, de nagyon megnyugtató volt Niall kedvessége és lélekjelenléte. Ha egy rajongó valami rondát mondott az ujjával megsimította a kezem és rám nézett, hogy minden rendben van-e. Én csak mosolyogtam; bár belül nagyon fájt amiket mondtak, de már-már megszoktam. Lassacskán hazajutottunk és meggyötörve rávetettem magam a kanapéra.
-Váá!- mondtam és lefordultam a földre.
Elkezdtem vergődni, Niall pedig a konyhából ezt végig nézte.
-Mi a baj?- kérdezte teli szájjal.
-Mit eszel?- néztem föl és tiszta kóc volt a hajam.
-Chipset. Kérsz?
Visszaejtettem a fejem a padlóra és megráztam a fejem.
-De tényleg mi a baj?-ülte le mellém a földre és folytatta a ropogtatást.
Átfordultam a hasamra.
-Semmi.- mondtam.
-Mi a baj?- kérdezte újra.
-Hosszú volt ez a nap...
-Aludjunk?
-Aludjunk.
A többi ajtó már be volt csukva, ezért gondolom aludtak. Niallal fogat mostunk és lefeküdtük aludni. Éppen elalszom és annyit hallok, hogy valaki kopog az ajtón. Mérgesen fölkelek és kinyitom az ajtót.
-Zain, mit akarsz?-kérdeztem.
-Add vissza a cigit. Kérlek!
-Nem!
-Kérleek!
-Zain menj aludni! -mondtam és becsuktam az ajtót.
Visszafeküdtem a helyemre, éppen elaludtam és megint kopognak. Már nagyon mérges voltam, de azér kinyitottam az ajtót. Megint Zain állt ott.
-Add vissza! - mondta.
-NEM! Menj aludni.
Megint visszafeküdtem az ágyba, megint elaludtam és megint kopogtak. Már nagyon nagyon mérges voltam.
-Zain húzzál már aludni!- mondtam és kinyitottam az ajtót.
Nagy meglepetésemre nem Zayn áll ott hanem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése