Akik föliratkoztak♥

2012. szeptember 7., péntek

80. rész

-Persze, hogy jól vagyok...- hadartam zavarodva.
-Olyan jól elbeszélgettek, én inkább kimegyek a rajongókhoz.- fordult sarkon Harry.
-Nem mész te sehova!- rántottam vissza a karjánál fogva. Eröltetetten vihogtam egyet és nagyon csúnyán néztem Harryre. Vette az adást és visszaállt mellém. Már ő is rémülten nézett. Kicsit megijedt tőlem. Megnyugtatásképp gyorsan megsimogattam a karját és visszanéztem a lányra.
-Bocsi, hogy ezt kell kérdeznem de én vagyok a legnagyobb directioner.- az 'én' szón kicsit megnyomta a hangsúlyt...- De ezt már nagyon nem értem.- csavargatta a haját a lány és a rágóján csámcsogott- Ti most jártok?
Harryvel összenéztünk és egy kisebb telepatikus beszélgetés zajlott le köztünk ami valahogy így nézett ki:
Harry: Te ez normális?
Én: A csajszi nem százas. Olyan ijesztő feje van. Menjüünk haza. Könyörgök. Én nagyon félek.
Harry: Minta én nem félnék. Húzzunk. Majd én beszélek.
Én: Oksa.
A lány az ujjait ütögette a pulton.
-Na most akkor mi van? - sürgetett minket.
-Nem járunk. - mondta Harry.
-Én Niallel járok és sosem tudnám megcsalni.
-Akkor biztos ezért csókoltad meg Harryt. Megcsaltad a legédesebb srácot a világon. Nem is vagy a példa képem. Csak azért mondtam azt, hogy kiszedjek belőled mindent!!!! - hisztizett.
-Na jó most hagyd abba!- közelebb mentem volna a lányhoz de Harry visszatartott.
Beláttam, hogy az már tényleg nagy baromság lenne ha bántanék egy rajongót meg a sajtó is nagyon rákapna ezért inkább lenéztem a földre és zavaromban a cipőmet bámultam. Harry nagyon aranyos volt és végig fogta a kezem. Hirtelen rezgett a zsebem. Csörög a telefonom. Fölvettem.
-Gyertek már Niall már nem bírja sokáig. - mondta Liam.
-Sietünk. Szia.- kinyomtam a telefont.- Harry azonnal mennünk kell.- néztem Harryre aztán a csajszira.- Bocsánat, de most nincs kedvem veszekedni. Szia.
Fölkaptam a zacskót és a másik kezemmel meg Harryt ráncigáltam ki a boltból.
-Sajnálom. Nem tudom mi üthetett belém. Ha Niallt piszkállják akkor minta nem önmagam lennék és legszívesebben fölpofoznám az illetőt. - mondtam és már magamon is teljesen elcsodálkoztam.
-Semmi gond csak...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése