Akik föliratkoztak♥

2012. szeptember 20., csütörtök

85. rész

Elnevették magukat és sorban jöttek be hozzám a vízbe kivéve Harry, aki ottmaradt a stégen és folytatta a telefonja nyomogatását.
-Tényleg jó a víz. -mosolygott Liam.
-Megmondtam. - néztem rá, aztán a stégre, ahol Harry ült és éppen eldőlt a törülközőre.
-Mi baja van? - mentem oda Zaynhez.
Elgondolkoztam és kicsit el is bambultam, aminek az eredménye az lett, hogy eltalált a labda.
-Bocsi!- hallom Loui ordítását a távolból.
-Semmi.- intettem neki vissza.
-Szerelmi bánat.- mondta Zayn miközben visszadobta a labdát Louisnak.
-Már megint?-kérdeztem.
-Még mindig.-forgatta a szemét.
Visszalépkedtem Niallhez, aki éppen Liamot nyomta le a víz alá.
-Mi történt?- kérdeztem Bogitól.
-Már én sem tudom.- nevetett.- Te nem fázol?
-Nem. Nagyon jó a víz. Miért te fázol.
-Kicsit. -mondta.
Fogtam magam és lefröcsköltem. Ezt nem annyira díjazta és vissza fröcskölt. Egy kicsit kapott Liam is, ezért ő is lefröcskölt minket. A végére már mindenki fröcskölt mindenkit. Mivel én vagyok a legfázósabb, ezért 15 perc múlva kivonultam a vízből. Fölsétáltam a stégre és nagy meglepetésemre Harry már nem ült ott. Leültem egy törölközőre és kifeküdtem napozni.  Egyszer csak látom, hogy egy árnyék eltakarja a napot. Kinyitottam a szemem és Harry ált ott.
-A helyemen fekszel.- nézett le rám.
-Feküdj máshova.
-Ez az én helyem.- mondta morcosan.
-Most már az enyém.- nyújtottam ki a nyelvem.
-Nem hiszem azt.- mondta és fölemelt.
-Mit csinálsz?- sikítottam.
Belekapaszkodtam a nyakába, mert nem akartam kiesni a keze közül.
-Mint látod éppen elpakollak a helyemről. - mondta.
-Tegyél le!
-Visszaülsz a helyemre?- kérdezte.
-Nem! Megígérem. Csak tegyél le!
Harry le akart dobni, de mivel fogtam a nyakát ezért nem estem le.
-Olyan fura vagy mostanában. Mi a baj?-néztem föl rá.
Harry sóhajtott egyet, megrázta a fejét és lenézett a földre. Olyan aranyos volt, nem tudtam megállni, hogy ne öleljem meg jó hosszasan. Ő viszonozta az ölelésem és úgy maradtunk.
-Majd ha van kedved elmondhatod,hogy mi a baj. Én mindig meghallgatlak. -mosolyogtam.
Eltoltam magamtól és erre ő a nyakamra kulcsolta a kezét. Mélyen belenéztem Harry barna, szomorú szemeibe. Mi történhetett ami ennyire megbántotta? Talán Biankával van valami? Vagy esetleg más? Remélem, majd megtudom.Ránéztem a pancsoló fiúkra és láttam, hogy Niall minket néz.
-Ööö.Most el kell mennem. Majd jövök.- mondtam Harrynek és hátat fordítottam neki.
-Ne menj.- fogta meg a kezem és összetalálkozott a tekintetünk.
-Mennem kell! Hamarosan visszajövök. Szia!- fordultam hátra és bementem a házba...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése