Akik föliratkoztak♥

2012. szeptember 23., vasárnap

89. rész

-Niallnak nem kell ezt megtudnia!- vágott Bogi szavába Liam.
Bogi hosszas gondolkozás után, de helyeselt.
-És mi lesz ha megtudja?- sírtam tovább.
-Megérti ő. Először nagyon fog haragudni, de utána rájön, hogy nem tud nélküled élni.
-De nem fogom tudni megállni, hogy ne mondjam el neki. Mindent elmondunk egymásnak.
-Most meg kell próbálnod! Ez most kettőtökön függ. Kibírod. - mosolygott Bogi.
-És mi lesz ha nem?-kérdeztem.
-Akkor most kibírod! Na.
-Jó.- mondtam.
-Na most elmondjam mi lesz?- kérdezte Bogi.
-Mi?- szipogtam.
-Most vagy összeszeded magad és nem sírsz vagy az én drága Liamom beledob a vízbe. - nézett rá Liamre.
-Jól van... Inkább fölkaparom magam...- fogtam egy zsepit és letörölgettem a szemem. Éppen megszáradt a szemem amikor Niall csörtetett ki az ajtón és a telefonomat fogta.
-Emese, Bianka az! - nyomta a kezembe a készüléket, én meg még jobban elkezdtem bőgni.
-Jézusom! Mi a baj? - puszilt meg Niall rémült arccal amire én még annál is erősebben sírtam.
-Niall drága kivennéd a kezéből a telefont?-kérdezte Bogi.
-Persze.- kapta ki a kezemből a telefont Niall.
-Liam drágám megtennéd?- nézett rám Bogi mérges arccal.
-Persze.- válaszolta Liam.
-Lekötelezel. - bólintott Bogi.
Liam fölkapott és Niall szeme láttára bedobott a vízbe.
-Ezt miért kapta? - kérdezte Niall csodálkozva.
-Megszegte az egyességünket. - ült vissza Liam Bogi mellé.
-Milyen egyesség? - nézett rájuk Niall.
-Titok.-kacsintott.
-Drágám jól vagy?- kérdezte Niall a stégről, miközben és a vízen lebegtem.
Lassan lemerültem és a könnyeimet inkább a Balaton vízébe folyattam. Érzem, hogy elfogy a levegőm, ezért iszonyat gyorsan följöttem a víz felszínére.
-Jól vagyok.- mondtam könnyeimet elfojtva.
Kimásztam a vízből és leültem Niall mellé. Ő rögtön megfogta a kezem és belenézett a szemembe. Nekem egy halk kis könnycsepp kicsordult a szememből. Niall ezt észrevette és hosszasan megcsókolt. Niall mindig tudja, hogy hogy kell megvigasztalni, mert Niall a barátom és én meg mással csókolózok. Megint elkezdtem bőgni.
-Emese! - szólt rám egyszerre Bogi és Liam.
-Mi a baj kicsim? - nézett rám Niall.
-Előre szólok,hogy nem így terveztem! Higgy nekem! - mondtam.
Bogi és Liam fölállt és bementek.
-Na mi történt?- nézett rám gyönyörű kék szemével Niall...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése