Akik föliratkoztak♥

2012. szeptember 17., hétfő

83. rész

Hirtelen fölugrottam és kimentem az előszobába, de senki sem volt ott. Lementem a nappaliba de ott sem láttam senkit, végül lementem a pincébe a játékszobába. Persze mindenki ott ült és vagy biliárdozott vagy csocsózott, kinek mihez volt kedve.
-Mi volt ez az ordítás?- kérdeztem.
Váratlanul mindenki abbahagyta amit abban a pillanatban csinált és ledermedve úgy néztek rám,  mintha egy lakatlan szigetről tértem volna vissza. A hátam mögé néztem, hátha ott van valami ennyire meglepő, de minden a megszokott rendben volt mögöttem.
-Mi van?- vontam föl a szemöldököm.
-Ja... Semmi.-mondta Liam és mindenki folytatta amit eddig csinált.
-Ez mi volt?-mentem oda Niallhoz aki éppen biliárdozott Louissal és nyomtam az arcára egy puszit.
-Semmi. Jobban vagy?- mosolygott éppen egy lökés közben.
-Aha. Már csak egy púp van ott.
-Adjak rá puszit?- kérdezte Niall.
-És én adjak rá puszit?- viccelődött Harry.
-Kíméljetek meg tőle.- vigyorogtam.
-Zayn már az ötödik cigijét nyomja el ma. - suttogta Niall.
-Zayn ne cigizzél már!- ordítottam oda.
-Éppen szokok le nem látod?
-Add ide!- tartottam a kezem.
Zayn egy kis hezitálás után a kezembe nyomta a dobozt, én meg fölrohantam és bedobtam a bőröndömbe. Onnan tuti, hogy nem fogja kivenni. Vissza galoppoltam a pincébe és leültem Bogi mellé. Elővettük a telefonunkat és elkezdtük nyomkodni. Zenét hallgattunk meg youtubeon videókat néztünk.
-Lányok mit csináltok? - ült le mellénk Harry.
-Semmit.- takartam le a telefonom képernyőjét de Harry kikapta a kezemből.
-Na lássuk.- oldotta föl a zárat.
-Add vissza.- hisztiztem.
Ekkor Liam kikapta Harry kezéből a telefont és odaadta nekem.
-Köszi. - néztem rá boci szemekkel.
Liam csak bólintott és nyomott egy puszit Bogi arcára. Hirtelen hallok egy nagy koppanást és egy ordítást.
-Mi történt?- kérdeztük Bogival egyszerre.
-Louis éppen lökött de a golyó kiesett az asztalról egyenesen a lábára.- röhögött Niall és már a szemét törölgette annyira viccesnek találta. Loui valahogy nem élvezte ezt annyira.
-Jól vagy?- kérdezte Bogi.
-Aha. Csak nagyon fáj! - mondta magas hangon Louis.
-Sajnálom. - mondtam és ránéztem a földön fetrengő Niallre.
-Láttátok volna az arcát.- mondta levegőért kapkodva.
A végén már mi is nevettünk azon, ahogy Niall nevet. Szegény Louis. Hirtelen megcsörrent a telefonom...

6 megjegyzés:

  1. annyira jó ,tetszik nagyon :)) csak így tovább !

    VálaszTörlés
  2. tényleg jó!!! mintha egy könyv lenne, grat mindegyikhez ;)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is nagyon jó, amikor csak tudok benézek,hohy van-e új rész! És tök jó,amikor van! :D

    VálaszTörlés