Akik föliratkoztak♥

2012. szeptember 19., szerda

84. rész

'Anya hív'. Kimentem a garázsból és fölvettem a telefont.
-Sziaa. - szóltam bele.
-Szia kicsim, hogy érzitek magatokat?
-Nagyon jól! Még egyszer köszi az ötletet. Apa hogy van?
-Jól. Éppen most beszéltem vele.
-Na az jó! Este majd én is fölhívom.
A háttérből hallom, hogy a fiúk ordítoznak, hogy menjek már.
-Anya most mennem kell! Este majd beszélünk! Szia.
-Szia.- rakta le a telefont.
-Na mi volt olyan fontos?
-Menjünk fürdenii!- mondta Louis.
-Jó menjünk.- mosolyogtam.
Mindent otthagytunk, úgy ahogy volt és fölmentünk átöltözni. Én egy fekete alapon, rózsaszín virágos bikinit vettem föl, Bogi pedig egy neonsárga fürdőruhát. A fiúk egy olyan fürdőgatyát amire rá volt írva a nevük kezdőbetűje; nagyon jól állt nekik. Megfogtam Niall kezét és elindultunk kifele. Olyan boldog vagyok ilyenkor; azt a bizonyos vigyort nem lehet letörölni az arcomról...Niall belenézett egyenesen a szemembe és ő is elmosolyodott.
-Min mosolyogtok?- nézett rám Liam.
Összenéztünk Niallel és elnevettük magunkat. Nem tudtuk min nevetünk, egyszerűen csak boldogok voltunk. Kisétáltunk a stégre; a többiek már ott ültek.
-Végre. .- nézett föl Harry ránk. A nap pont felé sütött, ezért fél kezével eltakarta a szemét. A sugarak megvilágították barna hajtincseit. Megrázta kócos haját és meredten nézett rám.
-Mire vártatok?- kérdezte Niall és véletlenül enyhén meglökte a kezem, aminek hatására föleszméltem a bambulásból.
-Rátok.- felelte Zain.
-Kértük mi, hogy várjatok ránk?- nézett rá Niall.
Kisöpörtem a szememből a hajam és ránéztem Niallre. Figyeltem ahogy beszél, az arcát és a gyönyörű kék szemét. Megakadt a szava, amikor látta hogy fölnézek rá. Felém fordította a fejét és fölvonta a szemöldökét. Én csak mosolyogva megráztam a fejem és ő visszafordult beszélni. Még mindig néztem és ezt Harry is észrevette. Lenéztem, ő pedig föl rám. Összetalálkozott a tekintetünk de ő gyorsan elhúzta a fejét. Végignéztem a többieken is, hogy ne látszódjon, hogy csak Harryt néztem. Louis Zaynnel beszélgetett, mellettük Bogi és Liam egymás kezét fogva hallgatták Niallt, aki mellettem állt. Észrevettem, hogy Harry valamit néz. Követtem a szemét és lenéztem Niall kezére, ami rá volt kulcsolva az enyémre. Harry sóhajtott egyet és elővette a telefonját, amit rögtön elkezdett nyomkodni. Miért nézi a kezünket? És miért nem vagyunk már a vízben. Na jó... Fogtam magam, elengedtem Niall kezét, levágtattam a stég lépcsőjén, beletrappoltam a vízbe, belerohantam derékig és hátravetettem magam.
-Gyertek be! Tök jó a víz!- ordítottam a többieknek.
Ők összenéztek és...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése