Akik föliratkoztak♥

2012. szeptember 8., szombat

82. rész

-Nem vagyok halálos beteg! Csak megdobtak valami nehéz bigyóval. Nem kell mentő.Menjünk.-pattantan föl, de megszédültem és rátámaszkodtam Harryre. Ő fölállt és megfogta fél kézzel a derekamat.
-Biztos menni akarsz? - aggódott.
-Ha itt maradok a sikoltozástól fog szétmenni a fejem. Szóval inkább menjünk.
-Jó.- helyeselt.
-Adnál egy másik üveget? Mert ez már nem hideg.
Harry elővett egy másikat, a mostanit pedig vissza rakta. A fél tömeg kinevetett engem, hogy mennyire béna vagyok, a másik fele meg sajnált. Annyira szédültem, hogy alig bírtam hazabicegni. Bementünk a házba és odavittem, a már földön fetrengő Niallnak a kaját. Adtam neki egy puszit és szóltam a többiknek, hogy adjanak jeget, mert még mindig nem vagyok túl jól. Sőt rosszabbul.
-De mi történt? - kérdezte Bogi.
-Semmi, jól vagyok, csak valaki adjon jeget.
-Hogy hogy semmi?- akadt ki Harry. - Hazafele tartottunk és az egyik rajongó megdobta a fejét egy kis vas szobrocskával. Annyira megszédült, hogy rögtön le kellett ülnie, ott a földön. Alig bírt hazajönni. Az az ironikus, hogy a szobor egy angyalt ábrázolt.
Niall a kezembe nyomott egyjeges borogatást és leült mellém. Megfogta a kezemet és adott vagy 100 gyógypuszit.
-Köszi.- mosolyogtam Niallre.
Ekkor kijött Liam.
-Mi folyik itt?- kérdezte.
-Semmi... De nekem muszáj aludnom. Majd jövök.- fogtam a fejem és elindultam a szoba felé, de ahogy fölálltam,megszédültem és vissza kellett ülnöm.
-Menni fog?- kérdezte Zain.
-Nem. Azt hiszem nem... Hozna valaki egy fájdalomcsillapítót?
-Persze.- ugrott föl Liam.- Kérsz még valamit?
-Igen, azt hogy ne ordíts.- mondtam.
Liam odaadta a fájdalomcsillapítót, bevettem és még jobban elkezdett fájni a fejem.
-Én ezt nem bírom tovább. Valaki segítene bemenni a szobába? - kérdeztem.
Louis rögtön fölugrott de Niall mondta, hogy majd inkább ő segít. Fölvett és a karjaiban vitt a szobába. Lerakott az ágyba és betakart. Befeküdt mellém én meg megöleltem. Olyan kedves. Mint gy nagy maci. Szeretem ezt a macit.
-Annyira fáj a fejem.- mondtam.
Niall megpuszilta ott ahol fájt.
-Aludj egy kicsit, attól jobb lesz.
-Aha biztos.
Kimondtam ezeket a szavakat és elaludtam. 2 óra múlva ébredtem föl egy ordításra...

4 megjegyzés:

  1. Annyira jó:) Gratula!

    VálaszTörlés
  2. Abba hagytad az írást????? mert már unom hogy mindennap feljövök megnézni hogy írtál aztán áá ma se írt..na mindegy keresek egy másik blogot..

    VálaszTörlés
  3. nem hagytam abba, csak nem volt sok időm. ezen a héten kórházban vagyok.. ezért nem tudok írni. de ma is kirakok egy új részt

    VálaszTörlés
  4. Nem azért nem tudok írni, mert nincs kedvem, hanem ha rajtam múlna napi 20 részt raknák ki de sajnos az állapotom dönti el...

    VálaszTörlés