Akik föliratkoztak♥

2012. szeptember 23., vasárnap

90. rész

-Szóval.. Az úgy volt.. Nem, nem úgy volt.-ráztam meg a fejem.- Vagy mégis? Vagy nem.. Ezt nem hiszem el! De tényleg, hogy is volt? Talán...
A szót már nem tudtam bejezni, mert Niall megcsókolt. Ez a leghatásosabb módszer, ha el akar hallgattatni. Ismer már annyira, hogy tudja, hogy mitől fogom be azt a nagy szám.
-Most kezd előröl. - húzódott el tőlem.
-Előre ígérd meg, hogy nem fogsz rám haragudni.
-Megígérem!
-Amit tettem, azt csak kettőnkért tettem.
-Jó. De mondjad már! 
-Hallgass végig, ne vágj a szavamba. - mondtam.
-Mond már!- türelmetlenkedett.
-Jól van. 
-Harryvel csókolóztunk...
-MI?!- és állt is föl, de visszarántottam és lehuppant mellém a földre.
-Megígérted.
-Igazad van! Megígértem.- húzta ki a kezét a kezem közül.
Elmondtam Niallek mindent. Szóról szóra, tagoltan. A végén (mi sem tudjuk hogyan) azok kaptuk magunkat, hogy csókolózunk a Balatonban, úgy hogy én a karjaiban vagyok.
-Nem haragszol?- néztem rá könnyes szemmel.
-Nem tudom miért, de nem tudok rád haragudni. Valamiért nem...
-Imádlak!
-Én jobban!
-Nem, én jobban!
-Én jobban!- jött egy hang a távolból.
Odanéztünk Niallel és...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése