Akik föliratkoztak♥

2012. augusztus 1., szerda

48. rész

Megkerestük a kocsit, beszálltunk és elmentünk a Vörösmarty térre. Leparkoltuk a kocsit és elindultunk sétálni. A lányok rögtön letámadták a fiúkat, képet és aláírást akartak. Én szivesen megcsinálltam a képeket, úgy, mint Bogi. Szeretjük a rajongókat úgy, mint a fiúk. Szivesen csinállnak képet, bárhol, bármikor. Miután kicsit kevesebben áltak körbe minket Louis úgy döntött, hogy zenéthallgat. Elővette a telefonját és elindította az 'I'ts Like That'-ot amita  legtöbben csak a fanta reklám zenéjeként ismernek. De nem fülhalgatóval, hanem csakúgy simán hangosan. Persze mivel ők ilyen táncoslábúak, a közönség nagy örömére, elkezdtek táncolni. Először Louis táncolt utána váltogattak. Liam jött Louis után, utána Harry, Niall és Zayn akit nagyon kelett noszogatni. A rajongók tapsoltak, sikítottak, nevettek és jól érezték magukat. A fiúk kis táncelőadása után elindultunk tovább. A rajongók persze követtek minket. Sokan csúnyán néztek ránk, mert mi Niallal kézenfogva mentünk, úgy mint Bogiék. A rajongók féltékenyek ezért egyre többen akartak megzavarni minket, de Niall végig fogta a kezem. Harry meg a telefonját. Szerintem nagyon tetszik neki Lily. Végre. Lilynek sincs fiúja, Harrynek sincsen barátnője. Nagyon összeillenek. Legalábbis szerintem. Sétálgattunk egy kicsit a városba, utána úgy döntöttünk, hogy haza megyünk, mert éhesek vagyunk. Megkerestüka  kocsit, beszálltunk és most kivételesen Niall vezetett. Nagyon jól vezet, de tényleg. Hazamentünk és úgy döntöttünk, hogy mi most grillezni fogunk. Vagyis a fiúk mondták, hogy ők majd megcsinállják. Előkészítettük a husikat, begyújtottuk a grillt, és átöltöztünk fürdőruhába. A fiúk fogtak, egy egy doboz sört és körülülték a tüzet. Muszáj volt lefotóznom őket, olyan jól néztek ki. Olyan kertiparty hangulat volt. Mi beugrottunk Bogival a medencébe amíg a fiúk sütögetnek. A víz nagyon jó volt, kár hogy nem jöttek be. Egy fél óra múlva kész volt a kaja. Leültünk de persze meginnt az egészet végigröhögtük. Drága Zayn beledobta a cipőmet a vízbe, ezért úgy volt, hogy kiszedetem vele. Odahajolt a víz fölé, én meg csak meg akartam viccelni úgy, hogy egy kicsit meglököm a hátát, de ő reflexből megfogta a kezem és belehúzott a medencébe. Ő persze nem esett bele de én igen. Szó szerint beleborultam a vízbe. Köszi Zayn. Persze amikor kijöttem a vízből mindneki szakadt a nevetéstől, csak én nem voltam vicces kedvembe. De persze mikor nekem is leesett mit csináltam, utána már én is nevettem. Niall hozott egy törölközőt és rámterítette. Nagyon édes, ahogy figyel rám. Idővel előkerült egy röpilabda és elkezdtünk játszani. Idővel arra eszmélltünk, hogy már sötét van, ezért gyorsan összepakoltuk a cuccokat és bementünk. Leültünk a nappaliba amikor hirtelen eszembe jutott valmi. A szám elé kaptam a kezem.
-Mi van? -kérdezték.
-Semmi.-ordítottam vissza, mert már a lépcsőn voltam.
Gyorsan fölrohantam a szobába és megkerestem a telefonomat és...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése