Akik föliratkoztak♥

2012. augusztus 3., péntek

53. rész

Akkor hirtelen megcsörrent Harry telefonja. Hyorsan ránéztem a kijelzőre: 'Lily' és az a kép volt beállítva, amit én küldtem át neki. Harry gyorsan fölvette és elvonult a szobájába. Mi elmentünk aludni. Reggel egy normális reggelnek indult. Zuhanyzás, mosakodás, hajvasalás, és a hajszáírtó zaja. Csak az volt más, hogy szakadt az eső és hideg volt. Leültünk a nappaliba és bekapcsoltuk a tv-t. Csináltam a többieknek vagy kávét, vagy kakaót amit kértek és azt ittuk. Egyszer csak megcsörrent Liam telefonja. Gyorsan fölvette, beszélt egy sort és utána lerakta.
-Fiúk! Címlapfotózásra megyünk.- közölte.
-Mikor?- kérdezte Zayn.
-Holnap délelött.
-Okés.- válaszolták nyugodtan. Ők már megszokták a fotózásokat, azért kezelik ilyen lazán a helyezetet.
-Mitcsinálunk ma? - kérdeztem.
-Mivel esik ezért 2 választásunk van. Vagy itthon maradunk, vagy elmegyünk valami zárt helyre. Ki mire szavaz?- kérdezte Niall.
-Szerintem maradjunk itthon.- mondtam.
-Szerintem menjünk el.- mondta Liam.
-Szerintem is maradjunk.- mondta Louis.
-Aha, maradjunk.- mondta Bogi.
-Menjünk el.- mondta Zayn.
-Nekem mindegy.- mondta Harry.
-Nekem is.- mondta Niall. - Akkor most számoljuk a szavazatokat. 3 maradjunk. 2 menjünk és 2 mindegy. Akkor maradjunk.
-Ezaaz. - mondta Louis.
-Nemáár.- hisztizett Liam.
-Kibírjátok.- mondtam.
A fiúk úgy döntöttek, hogy még akkor visszafekszenek pihenni, tévétnéznek vagy videójátkoznak. Én saját magamhoz híven ki akartam menni az udvarra zenéthallgatni. De mivel esett ezt nemtehettem meg... Vagy mégis. Kit érdekel. Megfogtam a telómat , fölhúztam egy cipőt és kimentem, a zuhogó eső ellenére. Leültem a hintára és elindítottam a zenét. 10 perc múlva annyit látok, hogy Niall néz az emeleti ablakból. Odaintegettem neki, de akkor már nem állt az ablakban. 2 perc múlva annyit látok, hogy ő is jön ki egy esernyővel a kezébe.
-Te mit csinálsz?- szólt oda hozzám és édesen mosolygott.
-Nem is tudom. Ülök. Miért?
-Mert szakad az eső.
-És?
-Nem fázol?
-Nem.
Elnevette magát, eldobta az esernyőt és megcsókolt. Miután ő is teljesen elázott, inkább bementünk. Átöltöztünk, megszárítottuk a hajunkat és leültünk a szobánkba tévézni. Niall gyorsan elaludt ezért én kikapcsoltam a tévét és átmentem Louisékhoz. Bekopogtam a szobájukba és...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése