Akik föliratkoztak♥

2012. augusztus 19., vasárnap

68. rész

Mielőtt még megkeresné és megölné inkább mondtam, hogy most menjünk haza, mert ma a nővéremékhez is megyünk. Az egyik piros lámpánál megtörölltem a szemem és elnevettem magam.
-Mi történt?- elmosolyodott.
-Andris egy seggfej.- kuncogtam. Niall bólintott egyet és elindult. Hamarosan hazaérrtünk. Fölmentünk a garázsból és mindenki ott ült a nappaliba síri csöndben.
-Kriptaszökevények bálja? - kérdeztem.- Milyen volt a fotózás?
Erre mind letámadtak.
-Jól vagy?
-Mi történt?
-Jól vagyok. Csak valaki adhatna egy zsepit.- nevettem.
Zayn adott egyet és megkönnyebbülten leülltek. Mi Niallal fölmenntünk és elkezdtünk készülődni a vacsira. Niall egy piros pólót, egy barna gatyát, egy fehér kardigánt és egy fehér magas szárú, supra márkájú cipőt vett föl. Én egy rószaszín pólót, egy fekete kardigánt, egy szürke csőgatyát és egy rózsaszín, alacsony szárú, szintén supra márkájú cipőt.
-Összeöltöztünk?- néztem rá kérdőn.
-Ezek szerint.- mosolygott és megfogta a kezem.
Lementünk a nappaliba és leülltünk a többiek közé. Én megfogtam egy kislabdát és azt dobálgattam.
-Milyen volt a fotózás?- kérdeztem újra.
-Olyan mint a többi. Pózolj és mosolyogj. Szóval unalmas.- mondta Harry.
-Az gáz. De legalább jó képek készülltek?
-Rólam mindig jó képek készüllnek.- vicsorgott Zayn, erre Niall megdobta a labdámmal amit dobálltam.
-Héj!- mondtuk egyszerre Zaynnel. Niall nyomott egy puszit az arcomra bocsánat kérés jeléül és Zaynre kinyujtotta a nyelvét. Az érett viselkedés :).
-Mennyi az idő? - kérdeztem.
-Fél 6.- mondta Liam az óráját nézve.
-6-kor indulunk.- mondtam és Niall bólintott.
Ekkor Harrynek megcsörrent a telefonja és először rám nézett, hogy megengedem-e neki, hogy fölvegye. Rámosolyogtam és bólogattam. Megfogta a telefont és elindullt fölfele. A lépcsőről már csak annyit hallotunk hogy : 'Szia szivi.' Akkor tuti Bianka volt. Elnevettük magunkat és 'ó'-ztunk egy sort. Bogi fölállt, megbotlott a saját lábába, trappolt egy sor és belekapaszkodott Liam kezébe, nehogy elessen ( mintha magamat látnám).
-Na kicsim. Azért ne ess el.- adott Boginak egy szájrapuszit.
-A kedvedért megpróbálom.- mosolygott.
Jó látni, hogy minden rendbe van náluk is . :)
-Mennyi az idő?- kérdeztem meginnt.
-5:40. - jött a válasz a konyhából.
Szó nélkül fölrohanntam a szobámba és...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése