Akik föliratkoztak♥

2012. augusztus 23., csütörtök

72. rész

-Balatonon van egy nyaralónk. Csak mi heten lemegyünk egy kicsit lazítani. De ők még nem tudják. Szóval ne mond el nekik.- mosolyogtam.- Nekem már elegem van a sajtóból. Most ez durva, hogy azt talállták ki, hogy megcsallak Andrissal. Csak egy picit el akarok menekülni előle. Egy kis pihenésbe még senki sem halt bele. - mondtam.
-Érrtem.-mosolygott.- De mi az a Balaton?
Niall sose volt még magyarországon, ezért nem tudhatja. :)
-Magyarország legnagyobb tava. - mondtam.
-Értem.- mosolygott.
-De tényleg ne mond el a többieknek.
-Okés. Megértettem. - és elnevette magát.
Fél óra múlva hazaérrtünk. Nagyon késő volt ezért halkan fölmentünk és lekeküdtünk aludni. Niall aludt, én nem. Csöndesen felkeltem, nehogy felébredjen. Kimentem a gardróbba és összepakoltam a holnapi cuccukat, amiket leviszünk Balatonra. Utána lemenntem a konyhába és hirtelen anya hozta rám a szívrohamot.
-Anya ilyet többet soha ne csinállj. - mondtam.
-De csak egy pohár vízért jöttem le.- csodálkozott.
-Értem én de megijesztettél.
-Ja... Bocsi. - mondta.- És te miért jöttél le ?
-Nem tudok aludni.
-Értem. Amúgy Niallal minden rendbe ?-kérdezte Anya.
-Persze, hogy minden rendbe.
-Az jó.- mosolygott.. És nővéredék, hogy vannak?
-Egész jól. A nappalit fölujították egy hete körübelül.
-Értem. Na én alszom. Holnap korán kelek.- ásítozott.
-Anya várj. Ideadod a nyaraló kulcsait? Mert szerintem mi korábban indulunk el, minthogy te fölkellsz.
-Persze.
 Elővette a táskájából a kulcsokat és elindult fölfele.
-Ja és köszi az ötletet, hogy menjünk le a Balatonra. - mosolyogtam. Anya csak legyintett és fölment aludni.
Hajnali 2 körül járt, amikor leülltem a nappaliba tévézni, amikor annyit hallok, hogy nyílik a hűtő ajtó.
-Szia Niall.- mondtam, mert már egyből tudtam, hogy ő az.
-Szia.- jött a válasz a konyhából. - Mit csinálsz?- mondta teli szájjal.
-Nézem a televíziót. Te?
-Eszem. Nem hallod?- csámcsogott.
-Hozz nekem is létszii.
-Mit?
-Mindegy csak kaja legyen. - vigyorogtam.
Niall behozott valami fura, zöld, folyós, izét tányéron.
-Ez mi?-kérdeztem.
-Nemtudom..de finom. Kóstold meg.- nyomott a kezembe egy kanalat.
Belekanalaztam és bekönnyezett a szemem.
-Basszus Niall. Ez wasabi. - rohantam ki egy pohár vízért.
-Akkor ezért volt olyan ismerős az íze. - csámcsogott.
-Nem erős?
-Nem.
-Ja akkor jó. - én majdnem meghalltam annyira erős, ő meg simán megeszi. :)
-Rádöbbentem, hogy vagy 3 órája nem csókoltalak meg.- mondta a nappaliból.
-Igen? És mire jutottál ez ügyben? - visszamentem a nappaliba és leültem mellé.
-Erre.- magához húzott és megcsókolt. :)
Olyan aranyos ilyenkor, úgy szeretem. ♥
-Te még visszamész aludni?- kérdeztem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése