Akik föliratkoztak♥

2012. augusztus 1., szerda

51. rész

-Biztos. Jófej család.- mosolygott.
-Köszi.- mosolyogtam vissza.
Álltunk 5 percig egymás előtt szótlanul aztán rájöttem, hogy Zaynnel semmi közös témánk nincs.
-Nem akarsz videójátékozni?- pattant ki a fejemből hirtelen az ötlet.
-Deee. -mondta. Leültünk a tv elé és elkezdtünk játszani. Csak egyszer egyszer állítottuk le, amikor éhesek voltunk. Olyankor hoztunk nasit és folytattuk a játékot. Délután hazajöttek Bogiék, de a fiúk még mindig nem. Fölhívtam Lilyt és kihangosítottam a telefonom.
-Sziaa.- mondtam.
-Sziaa.- visította Lily.
-Heloo.- mondta Bogi.
-Bogi? Te vagy az?
-Igeen.
-De rég beszélltüüünk.- sikoltozott Lily.
-Helóka.- mondta Zayn.
-Úristen, ez Zain volt???-kérdezte Lily.
-Igen. Itt van Liam is.
-Szia.- mondta Liam.
-Juuuuuuuuuj.- ezt is sikította Lily.
-Figyelj. Tegnap beszéltél Harryvel?- tereltem el a témát.
-Igen. És nagyon édees. Majd ha visszajönnek a turnéjukról akkor találkozunk. Vároom máár.
-Ennek örülök. - mondtam.
-Drukkolunk nektek.- mondta Zayn.
-Ja. - mondta Liam.
-Kösziii.- mondta Lily.- De most mennem kell. Sziasztook.
-Szia.- válaszoltuk egyszerre.
Letettük a telefont és fölmentünk a szobámba, úgymond majd ott csinálunk valamit. Leültünk a párnákra és alkottunk egy kört. Először beszélgettünk utána meg már arra jutottunk, hogy felelsz vagy felelszezünk. Az ugyan olyan mint a felelsz vagy mersz de itt csak kérdezni lehet. Liam fölhozott egy üveget és elkezdtünk pörgetni. Elsőre persze, hogy rám esett az első kipörgetés.
-Dejó. Akkor kérdezz Liam.
-Okéés. A kérdésem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése