Akik föliratkoztak♥

2012. augusztus 20., hétfő

69. rész

Lehoztam a netbookot. Levágódtam Niall mellé és fölnyitottam a gép tetejét. Fölmentem a megszokott oldalakra (netes bulvárlapok) és a nap fő híre: 'Niall Horan barátnője megcsalja Niallt a tudta nélkül!!'. Ott volt még pár kép, amit a paparazzik csinálltam amikor Andris erőszakoskodott, utána meg pár kép amikor Niallal járok kézen fogva. Niallnak tágra kerekedtek a szemei én meg mérgemben lecsaptam a gépem tetejét.
-Na jó. - odasétálltam a lépcsőhöz.- FIÚK!- ordítottam föl.
-MIVAN?- kérdezte Harry a lépcső tetejéről.
-PAKOLJATOK ÖSSZE 2 NAPRA. HOLNAP REGGEL INDULUNK.
-HOVA?- csodálkozott Harry.
-MEGLEPI. - mosolyogtam. - Niall mi meg indulunk.
Niall kijött a konyhából ( evett persze), a kezembe nyomott egy csokit, átkarolta a derekam és elindulltunk a kocsihoz. Beülltem az anyósülésre, Niall pedig a volánhoz. Kibontottam a csokit, miközben elindulltunk. Beleharaptam és átnyujtottam Niallnek, hogy harapjon belőle. Megette körübelül a felét.
-Nem furcsa, hogy itt a másik oldalon van a kormány és itt a másik oldalon kell menni?- csámcsogtm.
-Tudod hányszor soroltam volna át a másik oldalra ?- nézett rám mosolyogva.
Megütögettem a combját és beleharaptam a csokiba. Mivel Niallt én navigálltam, ezért csak háromszor tévedtünk el, csak kétszer rossz helyen fordulltunk be és csak fél óra késéssel érrtünk oda. Fölsétálltunk a lépcsőházba a harmadik emeletre ( a nővéremék panelba laknak). Becsöngettünk a 23-as számú lakásba és Balázs nyitott ajtót.
-Helo.- mondta magyarul.
-Hali.-mondtam.
-Szia.- mondta Niall angolul.
Balázs először furcsán nézett, aztán rájött hogy nem hazudtam, amikor azt mondtam, hogy van pasim és nem tud magyarul. Gyorsan köszöntötte Niallt egy kézfogással és Orsi jelent meg az ajtóban.
-Sziasztok.- mondta magyarul erre elröhögtem magam. Nekem miért nem lehet sose hinni?!
Meglöktem Niall oldalát, hogy mondjon már valamit angolul. Kinyujtotta a kezét Orsinak.
-Szia, Niall vagyok.- mondta angolul.
-Szia...- lepődött meg.
Legalább mostmár rájöttek, hogy nem blöfföltem. Haha. Csöndben álltunk az ajtóba, amikor gyakorlatilag elegem lett.
-Bemehetünk?- kérdeztem.
-Ja. Persze. .- mondta bambán Balázs.
Beléptünk az ajtón.
-Szép lakás.- mondta Niall.
-Tudom. Orsi belső építész és lakberendező is egyben.- mosolyogtam.
Bemenntünk a konyhába és leülltünk az asztalhoz.
-10 perc és kész a kaja. - mondta Orsi.
-Remek. Mit eszünk?- kérdezte Niall...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése