Akik föliratkoztak♥

2012. augusztus 10., péntek

61. rész

-Sziasztok.- nézett ránk meglepettem Bogi. Miért furcsa az, hogyha 2 barát együtt ül a konyhapulton.
-Szia.- mondtam.
Liam gyorsan leugrott a pultról és megcsókolta Bogit. Bogi már nem nézett olyan furcsán.
-Nialler hol van? - kérdeztem.
-Telefonál.- mondta Bogi, de rám sem nézett, mert Liammal volt elfoglalva.
Leugrottam a pultról és elindultam kifele, de Niallt sehol sem találtam. Ellentétbe Dóri jött velem szembe, és tartott a medence felé. Köszönt a fiúknak és utána nagyon furcsán nézett rám.
-Emese...? - kérdezte.
-Hm?
-Miért van gyógyvíz a medencében?
-Az nem gyógyvíz. - erre elkapott a röhögőgörcs.
Egyszerűen nem tudtam befejezni a röhögést. Már a földön feküdtem és sírtam a nevetéstől. A fiúk körbeálltam és azt kérdezgették, hogy jól vagyok-e. Sikerült kipréselnem magamból egy 'jól'-t. Megpóbálltam fölállni, de nem sikerült. Ekkor jött ki Bogi és Liam. Ők is azt kérdezgették, hogy mi bajom van. Én nem tudtam válaszolni, de a többiek igen. Elmondták nekik, hogy mi a bajom, erre mégjobban elkezdtem röhögni. A fiúk már csak legyintettek eggyet és visszaugrottak a medencébe, kivéve Bogit.
-Megkeresem Niallt.- mondta.
-Nem kell. Már jobban vagyok.- mondtam és erre mégjobban elkezdtem nevetni.
-Megyek Niallért.
-Jó.- ordítottam utána nevetve.
Körübelül 2 perc múlva Niall próbált fölszedni a földről. Fölemelt és bevitt a karjaiban. Letett a nappaliba.
-Jól vagy?- kérdezte.
-Köszi már jobban.- törölgettem a szemem.
Erre megcsóbólt, és már teljesen jól voltam.
-Köszönöm.- mondtam a csók után.- Kivel telefonáltál? - váltottam át másik hangnembe, de még mindig mosolyogtam.
-A szüleimmel.- mosolygott.
-Ja. Az jó. Te nem vagy éhes?
-Ez hülye kérdés. Persze, hogy éhes vagyok.- csillant föl a szeme.
Odamentünk a hűtőhöz, és kivettünk csomó kaját. Leültünk az asztalhoz és ettünk. Ekkor Bogi csörtetett be a bejárati ajtón, kezében a telefonom.
-Emeseeee. Csörög a telefonod!
-Na ne már!
Megfogtam a telefont és Niall kezébe adtam.
-Nem tudom ki az. De beszélj vele. - mondtam dühösen.
Niall fölvette a teleont és teli szájjal beleszólt.
-Haló? - kivette a telefont a kezéből és odaadta az enyémbe. - Valami magyar. Nem tudok magyarul.
- mondta ártatlan szemekkel. Nyomtam egy puszit a szájára és átvettem a telefont...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése