Akik föliratkoztak♥

2012. augusztus 24., péntek

73. rész

-Hát nemtudom... Attól függ, mikor indulunk. - mondta Niall.
-Hát, mivel nyár van ezért jó lenne a tömeg elött elindullni. Olyan 6 körül.
Niall csak fogta a fejét.
-Nem , akkor nem megyek vissza aludni.- nevetett.
-Jó. - mosolyogtam.
Átkapcsolltam a tv-t egy angol nyelvű csatornára. Nekem furcsa, jogy 2 nyelvet kell egyszerre használlnom.
Niallel csak ülltünk a kanapén és ettünk. Ráhajtottam a fejem a vállára és úgy tévéztem. Egyszer csak hallom, hogy valaki jön le a lépcsőn, bemegy a konyhába és kinyitja a hűtő ajtót.
-Ki vagy?- kérdezte Niall.
-Harry.- jött a válasz a konyhából.
-Mit csinálsz?
-Fájdalomcsillapítóért jöttem le.- mondta Harry. 
-Mi a baj?- kérdeztem.
-Ohh. Szia Emese. Azthittem Niall egyedül zabál. De ezek szerint nem.
-Köszi...- mondtam értetlenül.
-Bökd már ki, hogy mi a franc bajod van. - mondta idegesen Niall. Úgy látszik nem szereti, hogyha sértegetik.
-Fáj a fejem. - mondta Harry,
-Igyál egy pohár vizet. - mondtam.
-Mi ez az ordítozás? - mondta ásítozva Liam, miközben a lépcsőn bukdácsolt lefelé.
-Liaaaaaaam!- jött egy hang a lépcső tetejéről.
-Mivan?- kérdezte.
-Hozz nekem sütit!
-Louis te vagy az?- kérdezte Liam.
-Ne ordítozzatok már. Karikás lessz a szemem ha nem alszom.- hisztizett Zayn.
-Ááá. Fogjátok már be! Szét szakad a fejem.- mondta Harry.
-Ez Harry volt?- kérdezte Louis.- Jövöööök!- ordította és letarolta a lépcsőn álló Liamot, aki ezt az egészet egy ordítással kísérte.
Louis bereugrott Harry nyakába, aki kiejtette a kezéből a gyógyszert és a vak sötétbe a földön csúszva kezdte azt keresni.
-Mi folyik itt? - jött le Bogi.
-Áááááá. Nincs meg a hajlaaaaakkom! - ordította Zayn miközbe ledörömbölt a lépcsőn és berohant a lenti fürdőszobába.
Akkor most vegyük ezt az egészet: Ülök a kanapén, Niall melettem eszik. Harry a hasal a földön miközben Louis melette ugrál, hogy sütit akar. Zayn mindjárt sír, mert nincs meg a hajlakkja. Liam és Bogi félkómásan állnak a lépcső előtt és mindjárt elaludnak. Mindezt hajnali 3 órakor.
-Fogjátok már be !! Nem hallom a tévét. - ordította Niall.
Én ezt már nembírtam tovább. Fölálltam és kimentem a konyhába egyenesen a kamrába. Kivettem egy másik doboz fájdalomcsillapítót és belenyomta a padlón fetrengő Harry kezébe. Louisnak vittem sütit, Zaynnek megkerestem a hajlakkját, és mondtam Louisnak és Boginak, hogy legalább üljenek le a nappaliba. Niallnek pedig a kezébe nyomtam egy csomag chipset, hogy inkább egyen és ne ordítozzon.
-Majd ha befejeztétek a hisztizést akkor gyerrtek a nappaliba és elmondom, hogy hova megyünk.
10 perc múlva a többiek lassacskán beszivárogtak a nappaliba és leülltek a megszokott helyükre.
-Hova megyünk? - kérdezte Louis miközbe a sütit majszolta...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése