Akik föliratkoztak♥

2012. augusztus 5., vasárnap

54. rész

Benyitottam. Harry telefonált (gondolom Lilyvel), Louis pedig egy labdát bobált a feje fölött.
-Bejöhetek?- kérdeztem.
-Persze.- mondta Louis.
Leültem az ágyukra, fölhúztam a lábam törökülésbe és elkezdtünk Louissal labdázni. Negyed óra múlva Harry is letette a telefont és ő is beszállt labdázni. 5 perc múlva Zayn nyitott be. Hirtelen odanéztem, de Louis pont nekem akarta passzolni a labdát és mivel Zaynre figyeltem a labda sikeresen fejbetalált.
-Bocsiiii.- mondta Louis.
-Semmi. Már megszoktam. -mosolyogtam.
-Megzavartam valamit?- kérdte Zayn.
-Dehogyis.- mondta Harry.
-Akkor bejöhetek?
-Persze.- válaszoltam.
Zayn is leült az ágyra és ő is beszált a labdázásba. Remek program délelött labdázni a fiúkkal. És csak párszor találtak el. Ez hozzám képest jó dolog. Végunalmunkba kiültünk a teraszra beszélgetni. Nagyon lehült a levegő ezért bementem egy pulcsiért. Az enyémeim mind mosóba voltak, ezért Niall egyik pulcsiját vettem föl és visszamentem a fiúkhoz. Fél óra múlva Liam is csatlakozott hozzánk.
-Bogi kidőlt. - mondta.
Halványan elmosolyodtam. Liam is hozott egy széket és leült közénk. Beszélgettünk miközben arra lettem figyelmes, hogy Zayn hintázik.
-Hátra fogsz esni.- mondtam.
Több se kellett neki, Zain hátraborult székestül. Vagy 10 percig nevettünk, annyira vicces volt. Persze szépen lassan fölkapartuk Zaynt a földről.
-Mi volt ez a nagy zaj? - törölgette a szemét Niall.
-Zayn hátraborult a székkel.- röhögött Harry.
-Kár, hogy nem láttad. Nagyon vicces volt.- folytatta Louis.
-Azért annyira nem volt vicces.- mondta kicsit sértődött hangon Zayn.
Harry meglökte a vállát. Gondolom ez náluk a 'bocsi' vagy valami ilyesmi.
-Jó a pulcsim? - vágódott le mellém Niall.
-Aha, jó meleg. - mosolyogtam.
-Olyan rossz idő van. - morgolódott Liam. - Nem nézünk filmet idekinnt?
-De, hozom a netbookom.- mondtam.
Elindultam föl a gépemért...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése