Akik föliratkoztak♥

2012. augusztus 2., csütörtök

52. rész

-Kivel és mikor volt az első csókod?- kérdezte Liam.
-Előző héten Niallel.- feleltem tök normálisan.
Liam nem csodálkozott csak mondta, hogy én jövök. Én Zaynt pörgettem ki.
-Akkor a kérdésem: Zayn hány tetkód van? Bocs, de nem vagyok jó az ilyen kérdezős játékokban.
-Most 9.
-Értem. Te pörgetsz.
Zayn megfogta az üveget és abban a pillanatban ezt hallottuk lenntről:
-Megjötüüüünk.- ordította Niall.
-Fönt vagyunk, gyertek majd. - ordítottam vissza.
-Okééés.- kaptam a választ.
5 perc múlva Niallék is csatlakoztak hozzánk.Szóval Zayn pörgetett és Harryt pörgette ki.
-Szerinted lesz valami közted és Lily között?
-Hogyha ugyan úgy néz ki mint a képen, és kedvesebb és helyesebb lányt mint amit a telefonba halottam és én is tetszek neki akkor szerintem igen. Legalábbis remélem.- csillogott Harry szeme.
-Okéés. Pörgess.
Harry engem pörgetett.
-Miért szereted Niallt?
-Mert ő a legjobb pasi a világon.- simogattam meg Niall melkasát. Hú de izmos.- Tényleg, figyelmes, kedves, édes, helyes, aranyos és imádom. De még órákig sorolhatnám. - és nyomtam egy puszit Niall arcára.
-Ajj, ne nyalizzatok máár. - nyávogott Louis.
-Jólvan, na. - mondta Niall.
Még fél óráig játszottunk, de meguntuk ezért inkább kimentünk a medencébe. Kivittünk pár labdát és úszógumit. A fiúk még bennt öltöztek át, ezért Bogival ketten pakoltuk ki a cuccokat. Kivittünk egy hangszórót és zenéthallgattunk. Mivel még csak fél 4 volt, ezért pont oda sütött a nap és kifeküdtünk napozni a medencébe az egyik matracra. Egyszer csak annyit hallok, hogy valami nagy csobbanás és valaki sikít a fiúk meg röhögnek. Persze, hogy beleborították a vízbe. Utána én sem maradtam ki. Amúgy a víz kellemes volt. Mi visszafeküdtünk Bogival a matracra napozni, amíg a fiúk labdáztak. Persze 'véletlenül' minket is eltaláltak. Este meginnt előkerült a röpi labda és meginnt lenyomtunk egy kisebb meccset. Most Én és Niall nem egy csapatba voltunk, sőt még Bogi és Liam se. Mivel az én telómról szólt a zene ezért majdnem minden harmadik szám egy One Direction volt. A fiúk végig énekelték a számukat. Aranyosak voltak. Játék közben is énekeltek. Persze Niall majdnem mindig éhes volt, de most ki kelett bírnia kaja nélkül 2 óráig, amíg kinnt voltunk. Sajnáltam egy kicsit, de amikor bementünk rögtön letámadta a hűtőt... Tipikus Niall. Mondjuk én is éhes voltam. Mi Niallal állandóan csak eszünk. De szerintem ez nem baj. Annyira szeretem Niallt. De nagyon. És nagyon hiányozni fog, hogyha elmegy a fiúkkal. De persze nem lehetek önző, mert őket a fél világ szereti és nem tartogathatom magamnak őket. De Niallt mindig szeretni fogom. Na mindegy. Késő volt, már ezért elindultunk lefeküdni és...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése