Akik föliratkoztak♥

2012. augusztus 9., csütörtök

58. rész

-Szia.- szóltam bele a telefonba.
-Szia. - szólt vissza Anfris.
-Mizujs veled? Olyan rég beszéltünk.
-Ma jöttünk haza New Yorkból.
-Az jó. Milyen volt a nyaralás?
-Egész jó. De amugy nem ezért hívtalak, hanem azért... Mert.... Holnap nem tudnánk találkozni az elágnál?
-De, persze. Fél 10?
-Reggel? Hát kicsit korán, de végülis jó . - mondta a telefonba.
-Azért olyankor, mert a fiúknak akkor van fotózása.
-Milyen fiúknak?- csodálkozott.
Ekkor hirtelen hallottam egy nagy csobbanást, egy ordítást és egy nagy nevetést. Zayn akarta beledobni Bogit a medencébe és bele is dobta, de Bogi furfangos volt és megfogta Zayn kezét amikor bedobta és így magával rántotta, így mindketten úsznak eggyet. Persze a víz rögtön szines lett, mert a festéket még nem mosták le magunkról. Rögtön elnevettem magam.
-Mi történt? - kérdezte Andris a telefonba.
-Bocsi de mennem kell, akkor holnap tali. Szia.- hadartam és már le is tettem a telefont.
Letettem az asztalra és mivel jó kedvembe voltam, sikítottam eggyet és nekifutásból beleugrottam a medencébe.
-Gyertek be! Tök jó a víz!- mondtam.
Először Niall ugrott utánam, utána sorban a többiek is követtek. Liam, Louis és Harry. A víznek, enyhén olyan keki szine lett . Mindenki fröcsköl, meg ugrál. Arról nem is beszélve, hogy ruhástúl fürödtünk. Mint legtöbbször. Kihoztam egy labdát és visszaugrottam a medencébe. Elkezdtünk egy olyan játékot játszani, hogy akinél a labda van el kell mesélnie egy ciki sztoriját. Először én dobtam a labdát Liamnek.
-Egy koncerten, ahol óriási tömeg volt kiszakadt a gatyám és még volt 3 számunk.- mondta és erre mindenki elnevette magát, még Liam is. Bogi nyomott egy puszit az arcára és Liam már dobta is a labdát Niallnek.
-Kis koromban megtámadott egy madár.
-Ezt tudjuk.- mondtuk szinte egyszerre.
-Mondj mást!- mondta Liam.
-Hát jó.. Egyzser amikor volt valami interjú, akkorát estem, a fiúk meg csak azt kérdezgették röhögve, hogy 'ugye vette a kamera?'. Mondjuk én is nevettem.- olyan édes volt amikor ezt mondta. Megsimogattam a karját erre megcsókolt. :))
Niall dobta a labdát Harrynek.
-Egyszer egy koncerten Liam és Zayn a szólóm közbe leténpte rólam a pólómat. Ennek a rajongók örültek, valahogy csak én nem voltam olyan boldog.- nevetett.
Harry most nekem dobta a labdát. Elgondolkoztam kicsit és eszembe is jutott egy....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése