Akik föliratkoztak♥

2012. augusztus 29., szerda

77. rész

-Na itt vagyunk.- szálltunk ki a kocsiból.
Bogi, mivel már csomószor volt itt, ottmaradt Niallel, hogy megmutassa, hol tud beállni a garázsba, amíg én körbevezetem a többieket.Bemenntünk a bejárati ajtón és lepakolltuk a cuccokat az előszobába.
-Na gyertek.- mondtam.
Megmutattam a szobákat, a konyhát, a nappalit, a pincét ahol a billiárd asztal és a csocsó van. Kiválasztottuk a szobákat. Persze, hogy én Niallal kerültem egy szobába, hiszen a pasim, de akkor is össze vagyunk veszve. Nemtudom mi lesz, majd kiderül.
-Szép ház.- mondta Zayn.
-Köszi. 2 éve építettük. Amúgy.- mondtam.- Ha kinéztek azon az ablakon, ott a külön mólónk.
Ekkor bejöttek Bogiék a nappaliba.
-Na mizu?- kérdezte Niall.
-Asszem én most kipakolok. - mondtam, megfogtam a táskámat és föltrappoltam a lépcsőn.
Bementem a szobámba és leültem az ágyra. Kinyitottam a szekrényt és kipakolltam a táskám. A többi cuccot bepakolltam a fürdőszobába, ekkor annyit hallok, hogy valai bejön a szobába.
-Ittvagy?- kérdezte Liam.
-Aha.- válaszolltam és leültem Liam mellé az ágyra.- Na mivan?
-Ne veszekedjetek már Niallel. Mi csak azért nem veszekszünk Bogival, mert ti vagytok az álompár és próbálunk rátok hasonlítani. Persze, ezt így nem mondjuk ki, de így van. Ti vagytok a legédesebb emberek akiket valaha láttam. Nem lehettek rosszba, mert akkor az az egész társaságot érinti.
-Jaj Liam olyan aranyos vagy.- érzékenyültem el.- De nem tehetek arról, hogy makacs. Szeretem, de ez olyan kicsi dolog mégis akkora ügyet csinál belőle.
-Értem. De azért gondold át.- mosolygott és megölelt. Mit tehettem volna, hát visszaöleltem.
Liam kiment a szobábol és átvonult a sajátjukba, amit Bogival ketten birtokollnak. Én végelkeseredettségembe keresztül ügettem a nappalin ( ahol egyébként mindenki ott ült) és kimenntem a mólóra. Leülltem a végére és nézztem a vizet. Előkaptam a telefonomat a zsebemből és bemonytam a zenét. Fél óráig ülltem ott törökülésbe, amikor valaki megölelt hátulról. Rénézztem a kezére és láttam, hogy Niall az. Ekkor megpuszillta a nyakamat.
-Szeretlek.- mondtam nagyon halkan.- Nem bírok ki nélküled még fél órát se. Nem akarok haragba lenni veled. Sajnálom. Nem kéne megbízni mindenkiben. Igazad van.
-Ugyan így érzek. Szeretlek és sohasem akarok távol lenni tőled.- suttogta.
Niall hátulról megölelt és úgy nézztük a vizet.
-Nincs kedved bemenni?- kérdeztem.- Csak így shortba.
-De. Jó ötlet. Menjünk.- mondta.
Niallal lesétálltunk a mólón. Belelógattam a lábam a vízbe és rögtön ki is húzztam.
-Juj de hideg.- sipálkolltam.
-Dehogy hideg. - ekkor megfogta a kezem és beráncigállt a vízbe. Térdig mentünk.
-Neee. De hideeg.- mondtam.
-Nem vagy cukorból. Kibirod.- megfogta a két kezemet és megcókolt a víz közepén.
-Így áttkekintve a dolgot... Így tényleg elviselhetőbb.- mosolyogtam.
Ekkor Harry trappolt bele a vízbe ordítva.
-EMESEE! EMESEE! - ordította.- Csörög a tele...
De már nem tudta végigmondani mert elhasalt de a telefonomat azért kinnt tartotta a vízből. Gyorsan fölállt és csurom vizesen rohant tovább.
-...fonod.- fejezte be a mondatát.
Niallel megszeppenve néztük az eseményeket.
-Köszi.- vettem ki meglepődve a kezéből a telefonomat és...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése