Akik föliratkoztak♥

2012. augusztus 10., péntek

63. rész

Hazaérve kiszálltunk a kocsiból és elfutott elöttünk a macska, kék foltokkal (!!!). Fölmentünk és megláttuk Dórit teljesen kéken.
-Mi történt?- kérdeztük Niallel.
-Hát, Dóri egész végig azzal piszkált minket, hogy mi milyen szinesek vagyunk. Most ő is megkapta. Meg véletlenül a macska is...- mondta Zayn.
-Értem. Ezen meg sem lepődök.- nevettem.- Legalább ki pakoltátok a mozis cuccot?
-Aha. Nézd meg.
Bementem az első kertbe. Legalább volt valami amit ki tudtak rakni. Kirakták a párnákat, a takarókat, a vászont és a vetítőt.
-Szép munka. Ki csinállta?-kérdezte Niall.
-Louis.- válaszolták egyszerre.
-Egyedül?!- kérdeztem.
-Tudod olyan meleg volt a víz, és ő volt egyedül kinnt.
-Szegény Louis. És még segíteni se segítettek neki?
-De! Bátorítottuk.- röhögött Liam.
-Nem volt olyan nagy dolog. Csak kétszer fröcsköltek le.- nevetett Louis.
-Na jó. Még világos van, nem mozizunk. Menjetek vissza a medencébe, mi is mindjárt megyünk, csak kipakoljuk a cuccokat.
Niallel bementünk és elkezdtük kipakolni a cuccokat a konyhába. Kinyitotam a hűtőt, kivettem egy almát és belenyomtam Niall szájába.
-Egyél valami egészségeset is.
Nyomott egy puszit az arcomra és mosolyogva beleharapott az almába. Kipakoltuk a cuccokat, átöltöztünk fürdőruhába és kimentünk a medencéhez. Ránéztem a vízre és enyhén még mindig zöld szine volt.
-Én ebbe nem megyek bele.- mondtam.
-Dehogy is nem. -mondta Niall,ordított egyet nekifutásból átölelt és beleborultunk a vízbe.
Amikor följöttem mindenki röhögött. Még 2 óráig medencéztünk utána fáztunk, bementünk és átöltöztünk. Mivel már sötét volt, ezért úgy döntöttünk, hogy kimegyünk és mozizunk. Kipakolltuk a nasikat egy tálba és kimentünk. Kiválasztottunk egy filmet ( 'A felhők felett 3 méterrel') , egymás mellé tettünk 2 párnál Niallel és betakaróztunk. Niall áltölelt fél kezével és én akaratlanul is elmosolyodtam. Ezt észrevette és megcsókolt. Azok a rohadt pillangók nem nyugodtak a gyomromban a film végéig. De ne haladjunk olyan előre. Szóval elfoglaltuk a helyünket és elindítottuk a filmet. Elfoglaltuk a saját kis filmnéző pozíciónkat ( ráhajtottam a fejem Niall vállára, ő pedig a fejét az én fejemre). A film negyedéig bírtuk így, de uténa megfájdult a nyakam, és neki is. Megcsókolltuk egymást és rátettem az állam a vállára és ő is ugyan így tett. Egyzserüen úgy maradtunk. Tökéletes pillanat.
-Szeretlek.- suttogtam a fülébe. Erre mégjobban magához húzott.
-Én is szeretlek.- suttogta.
-Ezt nézd. - mondtam.
Megfogtam egy tál popcornt kivettem pár szemet és beledobtam az elöttem ülő Zayn hajába. Elsőre nem vette észre, de másodszorra igen.
-Héj!- mondta Zayn miközben a hajából szedegette ki a popcornt.
Odamentem Zaynhez és nyomtam egy baráti puszit Zayn arcára.
-Bocsiii.- mondtam.
-Felejtsd el. -mosolygott Zayn.
Visszaülltem Niall mellé. Másra már nem emlékszem, csak arra hogy elalszom Niall vállán. A következő emlékem, hogy a nappaliba fekszem a kanapén és a 2 fotelon Liam és Niall beszélget. Csak az ő hangjukat hallottam. Direkt úgy csinálltam mithogyha aludnék, hogy halljam miről beszéllnek.Ekkor valaki megszólalt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése