Akik föliratkoztak♥

2012. augusztus 1., szerda

46. rész

A rajongók a buszon, persze rögtön letámadtak minket. Csinálltak képet és beszélgettek a fiúkkal. Egyszer odajött egy lány és kért Nialltól egy képet. Mondtam majd én megcsinálom. Fölálltam, elvettem a fényképezőgépet és megcsinálltam a képet. Odaadtam a lánynak és visszaültem a helyemre. Egyszer csak annyit látok, hogy a lány belesúg valamit Niall fülébe, belerak a zsebébe egy kis cetlit,  megsimítja akarját és elmegy. Niall megdöbbenve nézi a lányt. Csodálkozva néztem az esetet és a végén mikor elment a lány, akkor átnyúltam Niall másik oldalára, belenyúltam a zsebébe és kivettem a cetlit. Elolvastam és lefagytam. Niall is velem együtt. Egy igazán mockos üzenet volt a cetlin. Niall kivette a kezemből , összegyűrte és lenyelte (!!!).
-Nem akartam szemetelni. Ez a csaj nem ér annyit.- mondta.
Elnevettem magam és gyorsan megcsókoltam Niallt. . Hirtelen úgy éreztem, minthogyha nézne valaki. Hátrafordultam és annyit láttam, hogy Harry ül mögöttünk és szomorú arcot váA másodperc töredékében elkaptam a tekintetét, aztán gyorsan lenézett a földre.
-Najó. Én ezt nem bírom tovább. -jött ki belőlem hirtelen.
Nyomtam egy puszit Niall arcára és mondtam, hogy majd jövök. Fölálltam és elindultam hátrafele. Odea se néztem de megragatam Harry kezét, kirángattam a helyéről, megkerestem a leghátsó kétszemélyes helyet, óvatosan belöktem Harryt a belső helyre és leültem mellé.
-Most mi van?- nézett rám Harry ártatlan szemekkel.
A kezemet az arcomba temettem, aztán elkezdtem beszélni:
-Harry, én nagyon nagyon szeretlek és nem tudom elviselni, hogy rosszul érezd magad miattam. De azért értsd meg, hogy azt nem várhatod el tőlem, hogy otthagyjam Niallt.
-Én ezt értem, de ...
-Mi de?
-De akkor is szeretlek, hogyha Niallel jársz. Ez nem változtat az egészen.
-Jó, de akkor most mit csinálljak? Niallt nem fogom hanyagolni.
-Erre nem is kértelek.
-Akkor mit csinálljak, hogy ne legyél szomorú?
-Semmit nem tudsz csinállni. Egyedül fogok meghalni.
-Figyelj. Itt egy ismerőszöm száma, angliába lakik, nemrég költözött ki a családjával. Lilynek hívják, 17 éves. Kedves lány, szerintem összeillenétek. Hívd föl. - elkértem a telefonját és beírtam a számát. Visszaadtam a telefonját és elővettem az enyémet. Kikerestem egy képet, amin Lilyvel ketten vagyunk az aqua worldbe és a kezébe nyomtam a telót.- Nézd, ő az aki melettem áll. Mi a véleményed róla?- mosolyogtam.
-Hát...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése