Akik föliratkoztak♥

2012. augusztus 26., vasárnap

76. rész

Mégegyszer megcsókolt a csillagos ég alatt. Annyira romantikus volt. Tökéletes pillanat, amikor Harry lépett ki az ajtón és éppen smsezett valakivel.
-Nem láttátok a...- ekkor észrevett minket, ahogy gyorsan elhúzódunk egymástól.- Ja, bocsi ha megzavartam valamit de nem láttátok a fülhallgatómat?
-Ott van az előszobában, a szekrény tetején. - mondtam.
-Köszi.-  visszanézett a telefonjába és befele menet megbotlott a küszöbön.
-Jól vagy? - nézett utána Niall.
-Semmi probléma. - ordította vissza.
-Ne hol tartottunk?- kérdezte Niall.- Ja itt...
És újra megcsókolt. :) Egy kis idő után elhúzódtam tőle.
-Pakolnunk kéne.- mondtam de Niall csak tovább csókolt.-Na. Tényleg pakoljunk.- toltam el magamtól, nyomtam egy puszit az arcára, megfogtam a kezét és fölrángattam az emeletre. Halkan összepakolltunk és összeszedtük a többieket. Bepakolltuk a kocsiba a cuccokat, beülltünk és elindulltunk. Niall vezetett, én melette ülltem az anyósülésen, a többiek hátul. A többiek egy kis idő után egymás vállára dőlve aludtak. Muszáj volt lefotóznom őket, mert olyan aranyosak voltak.
-Szerinted fölrakjam Twiterre? - kérdeztem.
-Igen.- mosolygott.- Mérgesek lesznek, de akkor is.
Halkan elnevette magát én pedig ki postoltam a képet. Persze rögtön csomóan berakták a kedvencük közé és írrtak alá. 6 órakor már eléggé világos volt és viszonylag kevesen voltak az autópályán. Amikor először megálltunk egy benzinkútnál kicsit pihenni, persze rögtön lerohanntak minket a paparazzik és a rajongók. Szerencse, hogy ott voltak a biztonsági őrök. Bemenntünk a boltba kaját meg innit venni. Egy kis fiatal csajszi volt a kassza mögött. Rögtön fölismert minket. Niallal kért egy közös képet, amit én szivesen megcsinálltam.
-Veled is csinállhatok közös képet?- mosolygott rám.
-Velem?! - csodállkoztam.
-Igen. Te vagy a példaképem. - mondta.
Elcsodállkoztam, hogy én 14 éves vagyok ő meg 20. Én vagyok a példaképe? De hát ő 6 évvel idősebb. Milyen furcsa.
Niall kezébe nyomtam a kamerát és odaálltam a lány mellé.Niall lefotózott minket és köszönet képpen megölelltem a lányt. Furcsa, hgy engem olyan emberek is ismernek, akiket én nem. Nagyon aranyos volt ez a lány, remélem majd azért látom még. Biztos ami biztos megadtam neki a twitter nevemet. Kifizettük a kaját meg a vizeket és visszaülltünk a kocsiba.
-Kedves lány.- nézztem a telefonom.
-Kedves.- bólogatott Niall.- Csak aztán nehogy ez valami álca legyen, hogy kihasználljon.
-Jaj. Nem úgy nézett ki, mintha olyan lenne...
-Srácok mitörtént?- hajolt előre Zayn.
-Semmi, volt egy lány aki képet csinállt velünk. Kedves volt és megadtam neki a twitter nevemet, hgy majd tudjunk beszéllgetni.
-Ja, "kedves".- morgolódott.- Csak aztán nehogy kiderüljön, hogy nem az...
-Szerintem kedves volt.
-Ja.- veregette meg Zayn, Niall vállát.- Ezt rendezzétek le ti...
Zayn visszaült a helyére, én meg csak a telefonomat néztem.
-Most miért vagy ilyen?- kérdeztem.
-Csak ne bízz meg ilyen könnyen senkiben.
-De nemhiszem el, hogy ilyen vagy. Szerintem az csak jó ember lehet, aki szeret titeket.
-Igen, biztos nem. De amíg nem ismered ne bízz meg benne.
-De azt mondta engem is szeret. Sőt külön képet is csinállt velem. Egy rajongó sem csinállt velem még külön képet.
-Értem én. De akkor is.
-De most miért ne? Rosszat nem tud csinállni.
-De tud!
-Srácok, ne vitázzatok már.- mondta halkan Harry.
Az út további részében Niallal nem beszélltünk egymáshoz. 2 óra múlva odaérrtünk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése