Akik föliratkoztak♥

2012. augusztus 10., péntek

62. rész

-Haló? - szóltam bele a telefonba.
-Szia.
-Ki vagy?
-Réka.
-Bocsi de nem ismerek Rékát.
Letettem a telefont. Gondolom valaki félretárcsázott. Mindegy. Letettem az asztalra a telefont és ettünk tovább.
-Mi lessz a holnapi programod?- kérdezte teli szájjal Niall.
-Reggel elkisírlek titeket a fotózásra, de nem maradok ott végig, hanem elmegyek az elejénél, mert találkozom Andrissal.
-Ki az az Andris?- kérdezte, miközben beleharapott egy csokiba.
-A Bianka volt osztályársa. De Bianka elköltözött ezért ketten maradtunk Andrissal. Bogi is ismeri, de ő most nem jön velünk.
-Értem...- váltott szomorú hangnembe Niall.
-Semmi baj nem lessz. - Simítottam meg a karját. -Én csak téged szeretlek.
Ekkor Niall már kicsit jobb kedvre derült.
-Nincs kedvetek este kerti mozizni?
-Nekem van. Szerintem a többieknek is lessz. De még korán van.
-Aha. De nincs itthon nasi.
-Úristen. Nasi nélkül nem lehet mozizni.- esett kétségbe Niall.
-Nyugi. Akkor most elmegyünk nasit venni. Kimegyek és szólok a többieknek. Addig fejezd be az evést.
Niall ekkor beleharapott a csokiba, megállt a rágásba és oylan ártatlanul nézett, hogy annak nem tudtam ellenállni.
-Jólvan, akkor hozd el. - mosolyogtam és ő is visszamosolygott rám.
Kimentem és szóltam a többieknek, hogy körübelül fél óra és jövünk.
Niallal beültünk a kocsiba és elindultunk. A boltba érve annyi nasit vásároltunk, ami egy normális baráti körnél egy évig tartana elfogyasztani, de nálunk csak pár óra. Vettünk 6 csomag sima chipset, 3 csomag pufi chipset, 4 tábla csokit, 3 doboz popcornt, 1 csomag májvacukrot, 4 zacsi ropit és reggelire 2 doboz gabonapelyhet, ami persze el fog fogyni este. Ez egy átlagos párnak 10 perc lett volna megvenni, de minket persze rögtön letámadtak a rajongók. Így ez a kisebb bevásárlás 2 órába tartott és a többiek csak négyszer hívtak föl minket, hogy hol vagyunk már. Mondtam nekik, hogy pakolják ki a mozihoz a cuccokat. Remélem nem szedik szét addig a házat amíg hazaérünk. Kicsit furcsán néztek ránk Niallal, mert neki még zöld volt a haja, nekem meg még rózsaszín. Tuti föl kerülünk valami netes pletykalapra, valami rossz vicc címmel. Nembaj. Ennyi boldogságuk legyen a szerkesztőknek. Kifizettük a cuccokat és elindultunk hazafele...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése