Akik föliratkoztak♥

2012. augusztus 1., szerda

50. rész

Már mentek is. Elbúcsúztam Nialltól és arra döbbentem, hogy egyedül vagyok.  45 perc alatt kiporszívóztam a házat a saját módszeremmel ( néhány szoba kimaradt). Aztán ténylegesen rájöttem, hogy azt csinálok amit akarok, ezért lehoztam a netbookomat a nappaliba, benyomtam a zenét, föl a hangot és egy kicsit táncoltam. Csak jól éreztem magam. Miután kifáradtam elolvastam a netes bulvárlapokat (zene persze maxon) és arra döbbentem, hogy egyre többet írnak rólunk. Még Niall családja is nyilatkozott a kapcsolatunkról:" ' Emese, kedves lánynak tűnik, Niall csak úgy ki van virulva mióta ismeri. Igen, fiatal még de nagyon boldogok együtt. Bár még nem találkoztam vele élőben de várom már, hogy láthassam. Eddig Niallal csak telefonon beszéltem, de nagyon boldog. Kettőjükről láttam képeket és aranyosak együtt. '~ Nyilatkozta Niall anyukája."
Egy nagy kő esett le a szivemről. Kicsit félek az első találkozástól, meg kicsit lehetelennek találom mivel ők Ír országban laknak, de most egy nagyonpicit megnyugodtam. De azt nem tudom,  hogy Niall apukája és bátyja mit gondol rólam, gondolom ez majd a késöbbiekben kiderül. De addig is ma nem fogom ezen húzni az agyam, mert ma pihi van. Kimentem egy kis kajáért a konyhába és bevittem a nappaliba. Miután megettem kivittem a piszkos edényt és beraktam a mosogatóba. Visszafele persze a kedvenc részem szólta  zenében amit halgattam, ezért meginnt elkezdtem táncolni. Egy forgásnál hirtelen Zaynt látom az ajtófélfának támaszkodva. Mosolyog. Hirtelen sikítottam eggyet.
-ZAAYN?? Te mit csinálsz itthon?
-Nem rég jöttem meg. Köszöntem de gondolom a zenétől nem hallottad.
-Mennyit láttál?
-Az egészet. - mosolygott.
Elpirultam és az arcomba temettem a kezem.
-Ha ezt elmondod bárkinek is kinyírlak.- mondta.
-Nyugi nem fogom. De amugy nem volt olyan rossz.
-Persze... Miért jöttél haza? Nem paintballozni vagytok?
-A többiek igen, de nekem megfájdult a karom, ezért hazajöttem.
-Jaa. Értem. Nézd.- fogtam kezembe a netbookot és mutattam meg Zaynnek
-Kérdezhetek valamit?- kérdeztem.
-Persze.
-Milyen Niall családja?
-Félsz majd az első találkozástól?
-Igen... Milyenek?
-Kedvesek, nem kell félni.
-Biztos?...

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ez az egész sztori. sztem a folytatás az lessz, hogy továbbra is fognak járni Niallel de lesznek összezördülések, kisebb viták stb... sztem bogi és liam közt is lesz valami izgalmas dolog de arra még várni kell. Mindenesetre bármi is lesz nagyon nagyon váárom!!!!
    Emesének: nagyon teccik és nagyon jó kicsit a "fellegekben" jársz de mégis olyan mintha valós lenne. lécci folytasd tovább és már várom a következő részeket:) pussz<3
    ui.: <3 Louis

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon köszönöm♥ de szerinted miért olyan, mintha valós lenne ?:o folytatni fogom nyugi :) puszi♥
      u.i : Niall♥

      Törlés
    2. mert nálad játszódik itt Pécelen és nem ttom olyan az egész mer jó híresek meg minden de mégis átlagos programokat csinálnak és átlagos problémák vannak és így el is felejtem hogy ezek a srácok:)
      ui.: Louis<3 és hogyan csinálsz szivet?

      Törlés
    3. köszönöm♥ amugy megnyomom az alt gombot és a num billenyűzeten a 3ast egyszeere. :)

      Törlés
  2. ♥louis:) köszike

    VálaszTörlés