Akik föliratkoztak♥

2012. augusztus 10., péntek

60. rész

Ránéztem a telefonomra, ismeretlen szám.Fölvettem és mérgesen beleordítottam a telefonba.
-Mivan?!
-Ööö. Szia. Dóri vagyok...
-Ja, bocsi. Sza Dóri.- mondtam nyugodtabb hangon.- Miért van rejtve a számod?
-Mert ez anyu telefonga, csak azért hívlak mert anyuék elmentek itthonról, és egyedül alszom ma itt. És kicsit félek....
-Akkor gyere le, aludj itt.
-Nem zavarok?
-Ha zavarnál nem hívtalak volna ?!
-Jólvan na. Akkor 10 perc és ott vagyok.
Letettük a telefont.
-Skacok, a Dóri ittalszik. 10 perc és ittvan. Én már nemmegyek vissza, de ti maradjatok nyugodtan.
Magamra kaptam egy törölközőt és bementem. Fölmentem és átöltöztem. A hajamból nem jött ki a rózsaszín festék néhol, ezért úgy nézett ki minthogyha festve lenne. Nem is volt olyan rossz. Lementem a konhába és Liam szorgoskodott ott.
-Mitcsinálsz? - kérdeztem miközbe egy kocsit bontottam ki.
-Üdcsit. Kérsz? - kérdezte.
-Nem köszi. - Beleharaptam a csokiba és fölültem a konyhapultra. - Liam, kérdezhetek valamit?
-Persze.- szürcsölte az üdcsit miközben fölült mellém a pultra.
-Na jó. Ezt így nemlehet. De viszont a többiek előtt meg nemakarom megkérdezni, főleg nem Bogi előtt.
-Akkor?- csodálkozott.
-Öm. Hajnali kettőkor ki kéne jönnöd a medencéhez. Olyan rég beszélünk kettesben.
-Oksa.- mosolygott.
Ott ültünk ketten a pulton. Ő ivott, én meg ettem. Ekkor hirtelen Dóri toppant be a konyhába.
-Szia.- mondtuk csodálkozva Liammel.
-Hogy jöttél be? - kérdeztem csodálkozva.
-A biztonsági őrök engedtek be...
-Ja tényleg, az őrök.- fogtam a fejem. - Pakolj ki. Ugye hoztál fürdőruhát?
-Aham.
-Akkor öltözz át, mi is mindjárt megyünk vissza.
-Ok. Kérdezhetek valamit?- nézett rám furán.
-Persze.
-Miért rózsaszín a hajatok?- kérdezte nevetve.
-Ja. Hogy az... Hosszú történet.- mosolyogtunk Liammel.
Dóri fölment az emeletre átöltözni. Mi még maradtunk kicsit a pulton. 5 perc múlva Bogi jött be kinntről...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése