Akik föliratkoztak♥

2012. augusztus 5., vasárnap

55. rész

Bementem a bejárati ajtón, fölmentem az emeletre, megfogtam a gépem és elindultam lefele amikor annyira megilyedtem, hogy majdnem leejtettem a gépem. Bogi jött velem szembe. Nem attól ilyedtem meg, hogy rosszul néz ki hanem attól, hogy velem szembe jön. Nem számítottam rá.
-Úristen de megilyesztettél.- mondtam.
-Igen azt látom. Minek a gép? -kérdezte Bogi és közbe nevetett a bénaságomon.
-Kinnt ülünk a teraszon és filmet nézünk. Ha már nem akarsz aludni akkor gyere ki, de öltözz föl mert hideg van.
-Okés, akkor 5 perc és kinntleszek. Addig válasszátok ki a filmet.
-Oké.- mondtam és már indultam is le. Megfogtam pár takarót a nappaliból és kimentem. Levágódtam a kinti ülőgarnitúrára Niall mellé, és ráterítettem a lábamra a takarót. Eldöntöttük hogy melyik filmet nézzük. A lopott idő melett döntöttünk. Az ölembe vettem a fehér szinű netbookomat és megkerestem a filmet. Időközben Bogi is megérkezett és leült Liam mellé. Letettem az asztalra a gépet és elhelyekedtem a szokásos filmnézős pózomba( Niall vállára hajtom a fejem és ő pedig az én fejemre hajtja az övét) és elkezdtünk filmet nézni. Harry ölébe rögtön fölugrott az egyik macska, a Krumpli. Bendi pedig Niall és Én közém.
-Macska, most rossz helyen vagy.- mondtam.
Niall megfogta Bendit, átrakta a másik oldalára és egész film alatt simogatta. Körübelül a film felénél hirtelen megcsörrent Harry telefonja, és ezt onnan tudom, hogy a macska úgy ugrott le az öléből mint a villám. Harry elővette a telefonját, gondolom föl akarta venni, de én azzal a lendülettel elvettem tőle a telefont.
-Harry, most filmet nézünk. Megértem, hogy odavagy Biankáért , de most nem kéne telefonálni. Együtt van a csapat és filmet nézünk.
És azzal a lendülettel kinyomtam a telefont. A többiek csöndben néztek minket, és akkor Harrynek minthogyha megakadt volna valami.
-Várj! Ki az a Bianka?- kérdezte.
-Necsináld már, hogy ennyire oda vagy egy lányért és még az igazi nevét sem tudod. Bianka az igazi neve. A Lily a második neve. Csak azt használja Angliában de a Biankát sokkal jobban szereti.
-Szóval Bianka az igazi neve?- csodálkozott.
-Igen. - mondtam és leültettem Harryt a helyére.
Elindítottam a filmet, ráhajtottam a fejem Niall vállára és néztük tovább a filmet. Először a többiek kicsit furán néztek rám, hogy elkoboztam Harry telefonját, de úgytűnik a film érdekesebb volt, ezért inkább azzal foglalkoztak. Harry az elején egy kicsit morcos volt, de utána rájött, hogy jogosan voltam felháborodva. Imádom Biankát, de most filmet néztünk. A film vége felé meginnt megcsörrent Harry telefonja. Ránéztem a kijelzőre: 'Lily'. Kinyomtam a hívást, Harry picit furán nézett rám. Elkezdtem nyomkodni a telefonban és...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése