Akik föliratkoztak♥

2012. július 12., csütörtök

1. rész

Én egy kisvárosi lány vagyok, Emese. Nagyon örültem amikor meghallottam, hogy a One Direction Magyarországra is jön turnézni, így hát elkezdtem a VIP jegyre gyűjteni a pénzt, mert nagyon szerettem volna találkozni a bandával, de legfőképpen Niall-el. Nagyon helyes srác, kedveseket olvastam róla; egyszerűen nagyon szimpatikus. Persze a többiek is, de ő a legjobban. A barátnőmmel , Bogival határoztuk el , hogy elmegyünk a koncertre. Budapesten lesz, 17 órakor, ahova az Anyukám kivisz majd minket. Reggel átjött Bogi, hozta a cuccokat (ruha, smink stb., meg cuccok holnapra mert a koncert után itt alszik). Nagyon vártuk az indulást, de sok tennivalónk volt még. Én valami lezsereb cuccot választottam : kék csőgatya, szürke tornacipő és egy neon sárga-szürke csíkos buggyosabb fölső. Ő egy fokkal elegánsabbat választott : telitalpú félcipő, szürke csőgatya és egy csodálatosan szép fölső egy dzsekivel földobva. Az ő személyes kedvence Liam, szóval már ő is várta a bandával való találkozást. Ruha, cipő ,smink és haj készen van. Anya is magára dobta a cuccait és már szálltunk be a kocsiba. Az út háromnegyed óra volt. Lassan telt... Nagyon lassan. Út közben zenét hallgattunk , a ruhánkat igazítottuk és a jegyet olvasgattuk, de végre odaértünk.
-Vigyázzatok magatokra, a koncert végére értetek jövök! - köszönt el anyu.
-Okés , szia. - köszöntünk Bogival szinte egyszerre.
Egy kis időbe telt de végre elfoglaltuk a helyünket. Nagy volt a kavarodás, minden lány sikongatott meg éljenzett. Egy kis idő múlva színpadra lépett a csapat.. Angolul köszöntötték Magyarországot és indulhatott a koncert. A What Makes You Beautiful című számukkal kezdték És utána jöttek a jobbnál jobb számok. Azt hiszem egyszer Niall rám nézett közbe. De mivel 14 éves vagyok és nagyon alacsony termetű ezért gondolom csak úgy átsuhant rajtam a tekintete, mert nem nézek ki annyinak amennyi vagyok. Bogival nem vagyunk azok a karlengetős , sikoltozós lányok ezért csak tapsoltunk , táncoltunk. Szimplán csak jól érzetük magunkat. A koncert után fotózkodni lehetett a fiúkkal, de mivel németes vagyok ezért csak néhány alap szót tanultam be angolul. Amikor végre sorra kerültünk a nő, a pult mögött előre följegyezte a nevünket és végre odaállhattunk a fiúkhoz a képre. Én Niall mellé álltam. Mellette Harry, Zayn , Bogi , Liam és Louis ebben a sorrendben. A kép vicces volt mert a fiúk fölemeltek minket. Engem Niall és Harry, Bogit Zayn és Liam. Lou meg csak középre befeküdt. A kép elkészült, megkaptuk és gyorsan megöleltük a fiúkat. Annyira szégyenlős voltam hogy megöleltem Zaynt, Harryt, Liamot és Louist, de csak Niallnek adtam egy gyors puszit. Bogival gyorsan elsiettünk. :) Hazaérve egész éjszaka beszélgettünk, nevetgéltünk és teljesen elvoltunk ájulva a képtől. Annyira boldogok voltunk. Délután kiengedtem Bogit mert mennie kellett teniszre. Fölszaladtam a lépcsőn, becsörtettem a szobámba, ledőltem az ágyamra és a képet szorongatva elaludtam. Egy fél óra múlva csörgött a telefon. Fölriadtam a csodás álmomból. Ismeretlen szám. Érdekes...Hmm...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése