Akik föliratkoztak♥

2012. július 13., péntek

8. rész

Elindult a film. De gyorsan benyomtam a szünetet még mielőtt elkezdődött volna , mert csináltam pattogatott kukoricát és besötétítettem Mire visszaértem a fiúk elhelyezkedtek. Furcsa, hogy nekem csak Niall mellett volt hely.. Azt hiszem ebbe Louis keze van. Ránéztem de ő csak mosolygott. Leültem Niall mellé a kanapéra és elindítottam a a filmet, de nem bírtam nézni, mert annyira féltem. Minden mozdulatnál a szemem elé kaptam a kezem. Ezt Louis észrevette és megszólalt :
-Te, Niall gyere ide picit !
Odasúgott neki valamit, de nem figyeltem mert teljesen lekötött az, hogy féljek.Persze azért én bekapcsoltam a magyar feliratot , mert még annyira jól nem tudok angolul. Hirtelen jött egy félelmetes rész, én meg összerezzentem. Ekkor Niall fél kézzel magához húzott és ezt súgta a fülembe:
-Ne félj , itt vagyok veled.
Teljesen elvörösödve ültem ott mellette. Nem is néztem a többiekre , csak egyszer Niallre, de utána csak a filmre koncentráltam. El tudtam képzelni a fiúk arcát, ahogy néznek minket, ezért nem néztem rájuk. A film további részében már nem féltem. Sőt, még pár résznél nevettem is, nem tudom miért. Ilyenkor a fiúk furcsán néztek rám, ezért még jobban elkezdtem röhögni. A filmnek vége lett és rá 10 percre megjött Bogi. Utána már csak beszélgetni próbáltunk kint, az udvaron, de a rajongók hangos éneklésétől nem tudtunk. Inkább bementünk, és ott folytattuk a beszélgetést. Véletlenül szóba hoztam, hogy tudok gördeszkázni. Vagyis az túlzás. Csak állni tudok, meg gurulni rajta. Azt is nehezen.
-Komolyan?? Nem megyünk el deszkázni ? - kérdezte Liam.
-Elmehetünk, de nagyon vicces ahogyan kinézek rajta, és valakinek fognia kell, nehogy leguruljak a lejtőn.
-Az nem probléma , megoldjuk.
-De az viszont igen, hogy a rajongóitokon nem tudjuk átverekedni magunkat és ha mégis akkor is, mindenhova követnének minket.
-Figyelj, Emese. Megoldjuk.- mondta Harry és már kapták is elő a fiúk a telefonjaikat. Tárcsáztak és beszélltek egy sort.
-5 perc.- mondták egyszerre.
-Mi 5 perc?.- kérdezte Bogi.
-5 perc és itt vannak a színész hasonmásaink. Őket elküldjük az ország túlsó felére és majd a rajongók követik őket. Nem lesz gond. - felelte Niall.
-Az más. És sokszor hívjátok ezeket a hasonmásokat ?- kérdeztem.
-Nem, csak különleges alkalmakkor.- mosolygott Niall.
A színészek megérkeztek egy nagy fehér kocsival. Bejöttek, pár szót váltottak a fiúkkal és indultak is el. Persze a rajongók vakon követték őket, szóval indulhattunk is le a parkba...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése