Akik föliratkoztak♥

2012. július 12., csütörtök

3. rész

Miután a takarítással készen lettünk gyorsan elpakoltuk a cuccokat, és arra döbbentünk hogy még van fél óra az érkezésükig. Rájöttünk hogy elég csúnyán nézünk ki, szóval gyorsan lefürödtünk, hajat mostunk, átöltöztünk. Miközben az egyikünk sminkelt a másik addig a magyar-angol kéziszótárat olvasta lázasan. Föltettük leheletnyi sminkünket ( szempillaspirál meg egy kis alapozó), mikor csöngettek. Fejvesztve rohantunk a kapuig le. Ott állt egy magas, fekete hajú, szigorú arcú nő ( Ő volt Zoé); egy szőke, mosolygós fiatal lány( Ő Eszti a tolmács) és egy fekete autó.Annyira izgultam, hogy majdnem elájultam.  Zoé köszönt nekünk Esztivel együtt, amikor láttam hogy nyílik az autó ajtaja és kiszállnak belőle a fiúk . Elvörösödve néztük őket. Mosolyogva ránk néztek, intettek és felénk közeledtek. Megálltak és elkezdtek angolul beszélni. A tolmács persze rögtön fordított és mi csak elvörösödve hallgattuk. Gyorsan megölelünk a fiúkat és persze megint nyomtam Niall arcára egy puszit. Gyorsan lenéztem a cipőm orrára és vizsgálni kezdtem minta baromira érdekes lenne. Ezt látva a többiek rögtön elnevették magukat. Hirtelen föleszméltem és mondtam , hogy mielőtt megjelennek a rajongók és a lesifotósok menjünk be, körbevezetem őket .Először megmutattam az alsó szintet , a szállást, a kerteket. Persze Harry gyorsan letámadta a macskáimat és simogatni kezdte Bendegúzt és Krumplipürét ( tudom picit fura név de ezt van :) ) , Liamot a medence érdekelte, átöltözött fürdőruhába és megkérdezte Bogit, hogy nincs-e kedve vele tartani a medencézésben. Bogi persze rögtön igent mondott. :) Zayn elfoglalta a fürdőszobát mert meg akarta igazítani a haját. Louis leült olvasni a nappaliba, Niall pedig csak ült kint a padon és nézegette a tájat. Gyorsan leültem mellé és az előre betanult mondataimat kezdtem neki mondani.
-Szia. Emese vagyok. 14 éves - mondtam angolul, hihetetlenül rossz kiejtéssel.
- Tudom.- mosolygott. Ezt a szót még tolmács nélkül is sikerült megértenem.
- Honnan ? -kérdeztem már magyarul és Eszti rögtön le is fordította.
- Csak nem pofátlankodunk be egy olyan házba ahol még a vendéglátó nevét és korát sem tudjuk. Pont ezért jöttünk hozzád. Mert te voltál a legszimpatikusabb lány a koncerten. - mondta.
- Pont én? aki még csak 11 évesnek se néz ki ?? Biztos volt ott szimpatikusabb lány is..
- Nem nagyon. Nem voltak érdekesek. Csak unalmas, sikoltozós rajongók.
- Ohh értem.- húztam el a szám
- De azért jöttünk hozzád mert szeretnénk megismerni.
- Köszönöm.- mondtam és azt a hülye vigyort nem tudtam letörölni az arcomról.
Utálom hogy nem tudok angolul és csak tolmácson keresztül beszélgethettünk. Zoénak csörgött a telefonja: a fiúk bőröndjei megérkeztek.  Mindenki befejezte azt, amit csinált és lementünk a kocsihoz, amiben a cuccaikat hozták. Megkérdeztem hogy, ki kivel szeretne aludni. Lou rögtön Harryt választotta; Liam Zayn-t  így Niallnak kellett az én szobámba aludnia a vendégágyon.Amíg bepakoltak a szobákba, addig anyával gyorsan rendeltünk 3 db XXL méretű pizzát a vacsihoz.  Zoé időközben elment, mert még sok dolga volt. Mire kipakoltak a srácok megjött a pizza. Megterítettünk (persze a fiúk is segítette) és leültünk enni .Esztit jól megdolgoztattuk mert nagyon sokat kellett fordítania. A hangulat nagyon jó volt, Bogival csak kapkodtuk a fejünket, hogy merre nézzünk. Egész jól megismertük egymást. Nagyon kedves, jó humorú emberek akikkel ha van rá lehetőséged, érdemes megismerkedni. Nagyon szerencsének gondolom magam mert ez nem sok embernek adatik meg hogy a One Direction náluk legyen egy hétig. Minden pillanatot ki fogunk használni velük. Éppen naplemente volt ami tökéletes idő a medencézéshez. Föl is vetettem az ötletet a fiúk persze rögtön beleegyeztek.El is indultunk átöltözni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése