Akik föliratkoztak♥

2012. július 14., szombat

21. rész

Ránéztem az órára. 11 múlt 5 perccel. Fölrohantam a szobámba. Rávetettem magam Niall ágyára és sírtam. Hirtelen valaki megsimította a hátam. Fölnéztem, de csak Lou volt az.
-Figyelj. Niall írt egy sms-t , hogy hol van. Egy szállodába. Éjszakára kivett egy szobát. Mondta, hogy ne mondjam el neked, hogy hol van, de most a kapcsolatotokról van szó. Itt a cím. Menj oda és beszéljétek meg.- nyújtott felém egy kis cetlit.- Harryt addig én lerendezem Zaynel, Liammel és Bogival. Többet nem fog ilyet csinálni.
-Máris indulok. De ne verjétek meg... nagyon.- és erőltettem egy mosolyt az arcomra.
Fogtam egy taxit és megmondtam neki a címet. Amikor kiszálltam a taxiból, nagy meglepetés várt. Vagy 50 rajongó lány állt lent az előcsarnokba Niall miatt, de szerencsére a biztonsági őrök nem engedték föl őket. Honnan tudták, meg ilyen gyorsan , hogy itt van? Én is csak most tudtam meg. Mindegy. Gyorsan átverekedtem magam a tömegen és odamentem az egyik biztonsági őrhöz.
-Átengednél kérem? Emese vagyok Rob. Engem már ismersz. 
-Bocsi Emese, de nem engedhetlek át. Niall külön kérésére.
-Na kérlek.Könyörgök.
-Sajnálom, de nem.
-Hát jó szia. - fordultam meg. Szerintem azt hitte, hogy elmegyek.
De akkor hirtelen visszafordultam és Rob felé kezdtem szaladni. Áttörtem mellette és elkezdtem rohanni Niall szobája felé. Hátranéztem, Rob futott utánam. Belehúztam . Beugrottam a liftbe és gyorsan megnyomtam a gombot. Az ajtó gyorsan becsukódott. Niall a hetedik emeleten lakott. Odáig csak nem fut utánam. A lift megállt, gyorsan kirohantam a liftből és Niall szobájáig futottam. Elkezdtem dörömbölni.Kinyitotta az ajtót. De nem csapta rám, hanem megállt az ajtóba.
-Szia.- lihegtem.
-Helo. - mondta szomorú és bement. Az ajtót tárva nyitva hagyta előttem, ezért bementem. Becsuktam az ajtót. Követtem Niallt aki az ágya felé ment. Ő lefeküdt az ágyra én pedig leültem mellé.
-Tudtam, hogy be fogsz jutni.- nevetett gúnyosan.
-Akkor miért hagytad , hogy idáig fussak Rob elől ?
-Szenvedned kell. És magyaráznod.
-Oké. Akkor kezdem. Harrybe volt vagy 5 liter pia.. Bevallotta, hogy szerelmes belém, és megcsókolt. Ellenkeztem, de nem engedett. - mondtam sírva.
-Tudom. Tudtam, hogy Harry ezt fogja csinálni. Tudtam, hogy valamikor ez fog bekövetkezni. De mivel, látom, hogy megbántad, és sajnálod ezért nincs semmi baj. De ha el akarsz hagyni Harryért megértem, őszintén.- csillogott a szeme a könnyektől.
-Nem. Én CSAK téged szeretlek, mindennél jobban. - és most kivételesen én csókoltam meg. - Akkor nemharagszol?
-Soha többé. - és ölelt meg, hosszasan. Eltolt magától mélyen belenézett a szemembe a gyönyörű kék szemével - de most már késő van hazamenni. Aludj itt. Adok egy pólót, aludj abban.
-Oké.- húzott elő egy sötétkék színű , sima fehér feliratos pólót. Gyorsan elmentem megfürödni és akkor már azt vettem föl. A póló a térdemig ért, mint egy nagyon bő hálóing.
-Te jó ez rád ? - kérdeztem és ránéztem a pólóra
-Nem. De néha abban alszom.
-Ja értem.- lefeküdtem Niall mellé az ágyba, megölelt, és úgy aludtunk el. Reggel arra ébredtem, hogy valaki kopog az ajtón, gyorsan kiugrottam az ágyból, és úgy ahogy voltam, Niall pólójába nyitottam ajtót. Nagy meglepetésemre Zayn állt ott. ..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése