Akik föliratkoztak♥

2012. július 25., szerda

37. rész

-Sziasztok... Most hívott Zoé és azt mondta, hogy nemtudunk holnap hazamenni, hanem egy hétig még maradnunk kell.
Annyira megörültem, hogy szó szerint beleugrottam Zayn nyakába. Bogi is ugyan ezt tette. Nem akartuk fölébreszteni a fiúkat, a jó hírt majd amikor fölébredtek. Zayn is leült velünk tévézni. Ő a két fotelra feküdt rá. Bekapcsoltuk az angol nyelvű 'így jártam anyátokkalt' és azt néztük tovább. Végig néztünk egy egész évadot, mire fölébredtek a többiek. Szegények semlegesen fogadták a hírt, mert szomorúak voltak, mert így 2 héttel tolódik a turné, de viszont boldogok is mert így még 1  hétig maradnak nálunk. Körübelül fél hat volt, amikor már mindenki teljesen fölébredt. Rendeltünk pizzát, és azt a nappaliban ettük meg tévézés közben. Éppen a Family Guy ment. Attól nagyon jó hangulatba kerültünk.
-Nincs kedvetek activityzni?- kérdeztem.
-Deee.- válaszolták majdnem mind egyszerre.
Elővettem a társast és csapatokba rendeződtünk. Liam és Bogi, Harry és Zayn, Louis és Dóri (mert időközben őt is lehívtuk) és persze Niall és Én. Pár óráig játszottunk és a végén ez lett a végeredmény: Az első helyezett Harry és Zayn lett. A második Liam és Bogi. A harmadik Louis és Dóri lett. És az utolsók mi lettünk Niallel, mert az egészet végigröhögtük. Persze a többiek is de mi kicsit többet nevettünk és megszólalni sem tudtunk. A játék után a fiúk leültek videójátékozni, míg mi Bogival kimentünk ketten beszélgetni. Leültünk a hintákra és közben zenéthalgattunk.
-Szerinted összeillünk Liammel? - kérdezte.
-Szerintem igen. Nagyon aranyosak vagytok együtt.- mondtam.- És szerinted én Niallel?
-Szerintem nagyon kiegészítitek egymást. Aranyosak vagytok, és szerintem ez a kapcolat még nagyon-nagyon sok ideig fog tartani. Lehet, hogy veszekedni fogtok néha, de akkor is nagyon fogjátok szeretni egymást és semmi sem álhat közétek.
-Köszönöm. Ezt én is így gondolom. Nem akarunk facebookon körbenézni?
-De, jó ötlet.
Berohantam a gépemért és kivittem az udvarra. Olyan fontos témákat bezélltünk ki, mint : 'Láttad hogy elhízott?' vagy 'Tényleg járnak? Nem fogják sokáig húzni' vagy a legjobb : ' Hol vette azt a ruhát? Olyan nekem is kell!'. Miután befejeztük a gépezést megbeszélltük, hogy holnap megvicceljük a fiákat. Hajnali 4 órakor, bemegyünk és lelocsoljuk őket vizipisztollyal, csak hogy ne aludjanak olyan későig. Vicces lessz, már várom. Megbeszélltük Bogival, hogy akkor 3kor az előszobában találkozunk, Én viszem a 2 vizipisztolyt.
-Szerintem ezt még vissza fogjuk kapni.- mondta.
-Tudom, de akkor is vicces lessz. Szerintem először én Niallt locsolom le, addig te Liamot.
-Jó. De mostmár nincs kedvünk bemenni? Kezd hideg lenni.
Elindultunk befelé...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése