Akik föliratkoztak♥

2012. július 12., csütörtök

4.rész

Föl is mentünk az emeletre hogy átöltözzünk fürdőruhába. Mire átöltöztünk Bogival ( ő egy farmer szerű, pánt nélküli fürdőruhát- én egy kék csíkos szintén pánt nélküli fürdőruhát vettem föl). A fiúk mind ott várakoztak az ajtó előtt. Annyira helyesek voltak fürdőruhába hogy az leírhatatlan. Megfogtuk a törölközőinket és elindultunk kifelé. Lementünk a lépcsőn és összeszedtem a fürdős cuccokat ( úszógumi, labda és a többi.) . Amire kiértem addigra már mindenki a medencébe volt. Előre szóltam mindenkinek , hogy én nagyon hülyén nézek ki vizes hajjal.
-Nem probléma, nem a hajadat fogjuk nézni.- jegyezte meg Harry . De aranyos. :)
Bogival megfogtuk egymás kezét és beugrottunk hozzájuk a vízbe. Éjfélig fürdőztünk, utána bementünk, mert kezdtünk fázni. Bogi hazament. és biztosított róla minket, hogy holnap ismét jön. Átöltöztünk pizsibe és mindenki elvonult a maga kis zugába. Niallal mi is így tettünk .Kicsit izgultam, de kezdtem rájönni egyre jobban megy az angol nyelv. Ha rá vagyok kötelezve arra, hogy csak angolul beszéljek akkor viszonylag gyorsan alkalmazkodok. Azért még kell szótár, de egyre kevesebbszer kell kinyitnom. Niall gyorsan elaludt, mert hosszú volt ez a nap mindannyiunknak. Én csak fölültem az ágyamon és néztem ahogy alszik. Olyan aranyos volt. Biztos valami kajával álmodott. Hajnal 4 óráig csak angolt tanultam mikor már annyira meguntam, hogy halkan fölvettem egy pulcsit és kimentem az udvarra. Lehunytam a szemem és csak halgattam a madarakak csicsergését. Pár perc múlva halottam hogy nyiódik a bejárai ajtó, és nagy meglepetésemre Louis lépett ki rajta.
-Szia. Hát te miért nem alszol -kérdeztem a szótárból.
-Szia. Ugyan ezt kérdezhetném tőled is. Ennyire hangosan horkol Niall?- mosolygott Louis.
-Nem. De nem tudtam aludni. Annyira örülök , hogy itt vagytok.
- Mi is nagyon örülünk. Nagyon jól választottunk.
- Köszönöm -vihogtam szégyenlősen.
-Emese...Kérdezhetek valamit ?
-Persze. Csak bátran.- bólintottam.
 -Te szerelmes vagy Niallba?
- Hát. Ööö. Kicsit. Nem. Igen.- nyögdécseltem totál elvörösödött arccal. -Louis kérlek ne mond el neki. Ebből úgyse lesz semmi. Ő egy sikeres 19 éves srác. Aki nagyon kedves és jó ember. Akibe vagy 2 millió lány szerelmes rajtam kívül. Van nálam százszor különlegesebb, szebb, érdekesebb lány. Magyarul semmi esélyem nincs. Meg ő 20 centivel magasabb nálam. Az már 1 fej. És én 14 vagyok, ő 19. Az már 5 év. Lehetetlen eset, csak álom...Meg persze ott van a távolság is..
- Ahogy gondolod. De láttam ahogy ránéztél. És láttam ahogy ő nézett rá amíg nem figyeltél. Sose láttam még Niallt így nézni egy lányra.
-Tényleg ?-akadt el a lélegzetem.
-Igen... Majd ma megkérdezem , hogy mit gondol rólad.
-Jó, de ne úgy mintha én kértelek meg volna rá...jó ?
-Jó.- mosolygott.
Aztán még órákig beszélgettünk.Sose gondoltam volna , hogy én majd Louval fogom megbeszélni az érzéseimet ráadásul angolul(!!). Jó, persze kellett még szótárt is használnom, de akkor is. Nagyon jó srác. Kedves és aranyos. Beszélgettünk a barátnőjéről Eleanorról, a koncertekről , meg ilyen dolgokról. Nevetgéltünk, és olyan 6 óra körül meginnt nyitódott a bejárai ajtó és Harry lépett ki rajta..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése