Akik föliratkoztak♥

2012. július 12., csütörtök

5. rész

Sose láttam még így Harryt. Kicsit kócos haj , de ezt a sapka mind letakarja. Lila, karikás szemek. Mondjuk nem csodálom, hogy ilyen meggyötört, aludhatott vagy 5-6 órát.
-Jó reggelt.- mondta ásítozva.
-Jó reggelt. Hát te ??- kérdeztem.
-Észrevettem amikor Louis kijött. Próbáltam visszaaludni de nem ment...
-Értem...
-Na és mi a téma ? - huppant le mellénk.- Csak nem Niall ?
- Hát ömm...-köszörültem meg a torkom.
-Most éppen arról beszélgettünk, hogy mi lesz a reggeli.- mentett ki Louis.
-Ohh. És mi?
-Mi , mi??- kérdeztem értetlenül..
-Mi lesz a reggeli??
-Ja,hogy az.- világosodtam meg.- Amit szeretnétek.
-GOFRIIIIT.-felelték egyszerre.
-Jó, hát akkor gofri lesz.
Még vagy 3 órán keresztül beszélgettünk. Jó volt őket hallgatni. Meséltek a teljesen pezsgő életükről, a turnékról, a bandáról. Nagyon érdekes és vicces sztorikat meséltek, én meg csak győzködtem fordítani a dolgokat. Elhatároztam, hogy minél előbb megtanulom a nyelvet, ha akár még éjszakákon át is kell a szótárakat forgatnom. 9 óra lehetett amikor Liam és Zayn egyszerre léptek ki az ajtón. Az arcukon megkönnyebbülés látszott.
-Hol voltatok? Mindenhol titeket kerestünk.- kérdezte Zayn.
-Tűvé tettük értetek az egész házat.Úgy látszik csak itt nem kerestünk titeket. - folytatta Zayn befejetett mondatát Liam.
-Mint látjátok , itt vagyunk, most már nem kell keresni. - nyugtatta meg őket Harry.
-Mi lesz a reggeli ?? - kérdezte Zayn és Liam szinte egyszerre.
- Gofri. - válaszoltam, mire felcsillant a szemük.
- Az finom. De amúgy Niall hol van ?
- Még alszik..
- Hát akkor keltsük föl. Ha rajta múlna egész nap csak aludna. Vagyis nem. Föl kell kelnie enni. - röhögött.
Elindultunk fölfelé fölébreszteni Niallt. Benyitottunk a szobába és ott aludt a vendégágyon, ugyanúgy mint akkor amikor kiléptem a szobából. Én megálltam,  nekitámaszkodtam az ajtófélfának és néztem ahogyan letámadták Niallt.
-Naaa. Még 5 perceeeet.- mondta.
-Gyere már.- eközben a fiúk ott ugráltak vagy mellette vagy az ágyán. Ahol éppen jutott hely. - Gofri lesz reggelire.
Ez volt Niallnak a végszó. Olyan gyorsan ugrott ki az ágyból, mint soha . Készülődni kezdtünk a reggelihez....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése