Akik föliratkoztak♥

2012. július 21., szombat

30. rész

-Hú, de világos van. Mennyi az idő?- dörzsöltem a szemem.
-Fél 2. - nézett az órájára.
-Olyan korán? Mit csináljunk?
-Szerintem nézzünk meg még egy filmet. - javasolta.
-Na, ez jó ötlet. És mit nézünk?
-Szerintem az előző filmet én választottam ki, akkor most te jössz.
-Jó, akkor az .... Éjsötét árnyék jó lesz?
-Nekem jó ha neked is.
Elindultunk kézen fogva a jegypénztár felé megint. Nagyon jó érzés, és olyankor az sem számít , hogy ötvenen bámulnak. Niall mellett megszűnik a világ. Nem lehet elégszer elmondani mennyire szeretem. Megvettük a két jegyet és megint bepakoltunk kajából. Megint elfoglaltuk a helyünket, de én most kényelmesebben helyezkedtem el, nehogy megint e lépcsőn keljen ülnünk csak miattam. Még volt 10 perc a vetítés kezdetéig, ezért elfoglaltuk magunkat. Elővettük a telefonunkat és twitterre kiírtuk, hogy hol vagyunk. Furcsa, egy nap alatt több mint 10.000 követőm lett. A film elkezdődött ezért elettük a telónkat. A film közepén érzem, hogy a zsebemben rezeg a zsebem. Bogi hív. Szóltam Niallnek , hogy 5 perc és itt vagyok. Gyorsan kimentem a teremből és fölvettem a telefonom.
-Szia.- szóltam bele a telefonba.
-Szia. Nem tudod hol van Louis? Liam azt mondta, hogy te láttad utoljára. Vagy hússzor hívtuk de nem vette föl a telefont. Nem tudod esetleg hova ment?
-Nem tudom, de megpróbálom én is fölhívni. Mindjárt vissza hívlak. Szia.
-Sziaaa.
Gyorsan előkerestem Louis számát a telefonomban és tárcsázni kezdtem. Szerencse, hogy még az ő száma megvan. Apropó a többieké nincs meg csak Niallé. Akkor majd ma elkérem a többiekét. Louis csak a ötödik csörgetésre vette föl.
-Szia. A többiek mind téged keresnek. Miért nem vetted föl a telefont és hol vagy?- támadtam le a kérdéseimmel.
-Szia. Csak mert el kellett intéznem valamit Niallnek, de mindjárt megyek haza. Ti hol vagytok?
-Még a moziba, a film kellős közepén. Na szia.
-Szia.- köszönt el.
Leraktam a telefont , gyorsan fölhívtam Bogit és mondtam, hogy Louis mindjárt megy vissza. Bementem a terembe de Niall nem volt ott, csak egy cetli ezzel a felirattal : '5 perc és itt vagyok, csak telefonálnom kell' .
Gondolom Louissal beszél. Vajon mit kellett elintéznie? Szerintem, jobb ha nem kérdezősködök. 2 perc múlva Niall is csatlakozott a filmhez. Megfogtuk egymás kezét és úgy néztük tovább a filmet. Alapjában jó film. Csináltam pár képet a moziba, tudom nem kellett volna, de ezt is meg akartam örökíteni. Niall egy jó képet kirakott twitterre, a többit megtartottam magamnak. A filmek vége, és most már tényleg indultunk hazafelé...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése