Akik föliratkoztak♥

2012. július 14., szombat

18. rész

A nyilak, egy ismeretlen helyhez vezettek. És az utolsó lapon az volt, 'itt állj meg'. Hát megálltam, körbenéztem. Egyszer csak megláttam Niallt és egy operatőrt.
-Mi van?- néztem rá.
Niall meglátott és odaszaladt hozzám.
-Végre itt van.- mondta a kamerának.- Nagy bejelentésem van. - erre rákulcsolta a kezét a kezemre és megcsókolt( a kamera előtt!!) - Kedves rajongók, kedves emberek akik most ezt nézik. Ő itt a barátnőm,- húzott még jobban magához- és nagyon szeretem. Emese, köszönnél nekik?
-Hali.- köszöntem kicsit ijedten.
-Ja, és bárkinek , akinek baja van vele, nekem szóljon, mert úgyis megtudom. - mondta a kamerába, utána rám nézett, és vissza a kamerába - Hát, nem gyönyörű?- mosolygott.- Jól van emberek, majd valamikor megint láthattok. Sziasztok.
-Sziasztok.- intettem a kamerába mosolyogva.
Az operatőr kikapcsolta a kamerát, Niallal beszéltek egy sort aztán elment.
-Gyere .- fogta meg a kezem Niall és mélyen a gyönyörű kék szemével, a szemembe fúrta a tekintetét és elkezdett egy taxi felé húzni.
-Hova megyünk?- kérdeztem.
-Majd meglátod. - kacsintott.
Beültünk a taxiba. Ott megcsókolt, utána elővette a telefonját és írt egy sms-t.
-Megnézhetem?- kérdeztem.
-Majd mindent sorjába. - húzott fél kézzel magához.
Egy fél óra múlva, az autó megállt. Megdöbbenve szálltam ki a kocsiból. Budapest belvárosában volltunk. A legforgalmasabb turistaközpontban. Kiszálltunk, megfogta a kezem, és magához húzott.
-Most mit csinálunk?- néztem rá megdöbbenve.
-Tudatjuk a világgal, hogy ki a barátnőm.
-Mi?
-Csak figyelj.- és elindultunk az emberek között.
Pár rajongó rögtön letámadott  minket. Autogrammot kértek. Niall adott is nekik , de mindegyikre ezt írta:
'xy-nak Nialltól.' Ugyan ezt mindenkinek. Aztán hívott egy őrt, hogy amikor mindenkinek adott autogrammot, akkor tartsa távol a rajongókat.Így is lett. Kézen fogva sétáltunk, a több 100 ember előtt. Engem nem érdekeltek annyira, csak Niall, aki ott fogja a kezem.
-Ez a barátnőd ? - ordította egy rajongó undorodó hangon.
-Igen, talán baj van ?
-Ronda. Szégyen ilyennel mutatkozni.
-Szerintem, csak féltékeny vagy. Én akkor is őt szeretem , nem mást. Ez van.
Ledöbbenve hallgattam a beszélgetést...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése