Akik föliratkoztak♥

2012. július 13., péntek

11. rész

-Igen. -mosolygott.
Ekkor valaki kopogott az ajtón. Harry volt az. Benyitott és látta ,hogy Niallal egymás mellett ülünk és gépezünk.
-Megzavartam valamit? - kérdezte.
-Nem. Gyere csak.- válaszoltuk.
-Nem akarok zavarni. De valaki lent, téged keres. Nem ismerem. Valami Dóri.
-Dóriiii??- visítottam örömömben.- Tényleg?
-Tényleg.
-Juuj. De jó - és már rohantam le a lépcsőn. Még a lépcsőfordulóból visszanéztem a fiúkra. Értetlenül néztek. Én meg csak elnevettem magam és már rohantam le a kapu elé.
Megkértem egy biztonsági őrt, hogy azt a szőke hajú lányt, Dórit hozza ide , mert őt ismerem. Persze sok rajongó elkezdte mondani, hogy ő a Dóri. De persze én csak megismerem az osztálytársamat akit egész nyáron nem láttam pedig csak egy utcányira lakik. Dóri átverekedte magát a tömegen egy biztonsági őr segítségével. Már nyitotta volna a száját ,hogy megkérdezze mi ez a fölfordulás de én előbb szóltam :
-Szereted a One Directiont?- kérdeztem.
-Igen szeretem. Miért?
-Csak gyere. Ragadtam meg a karját és húztam föl a lépcsőn. Bementünk a bejárati ajtón. Fölhúztam a másik lépcsőn és megállítottam.
-Maradj itt..-mondtam.
Berohantam a szobába és szóltam a fiúknak, hogy bemutatom nekik az osztálytársamat. A fiúk megörültek és gyorsan kimentek bemutatkozni. Dóri megszeppenve állt előttük. Gyorsan elmeslltem neki mindent a repülőről, a koncertről, erről az őrületes hétről meg ,hogy tudok angolul. Részben.  Időközben megjött Bogi.. vagyis azt hitték az őrök, hogy ő az. Egy lány a képek alapján beöltözött úgy ahogy a Bogi kinéz. A biztonságiak ismerik Bogit, szóval az ál Bogit rögtön beengedték. Lementem elé az előszobába. De az ál Bogi föllökött és rohant a fúkhoz. Persze rögtön szóltam egy biztonsági őrnek, hogy vigye ki az őrült csajt. Szerencsére senkit nem tudott bántani a lány szóval szerencsénk volt. Ezek után , tuti szigorúbb lesz a biztonság. Megbeszéltük a fiúkkal ezt az egészet és a végére már csak nevettünk. Hát igen. Ők mindig jókedvűek. Még ilyenkor is. Ma eldöntötték a fiúk, hogy csinálni fognak egy 'segítség, Magyarországon rekedtem' nevű videónaplót a házban. Tetszett az ötlet, nagyon vicces a neve.Megfogtunk egy kamerát , kiválasztottunk egy ideális helyet ( a szobámban!!) , felállították a kamerát és kezdődhetett a felvétel. Időközben megjött Bogi, Dóri pedig elment. Bogival ketten kívülállóként a kamera mögül figyeltük a fiúkat. És ekkor a fiúk megszólalnak :
-És most jöjjenek azok akik ezt az egész hetet jókedvvel aranyozták be. Lányok üljetek csak ide.- mosolygott Niall. Hogy én mennyire szeretem♥.
-Neeeem. hülyén nézek ki.- akadékoskodtam.
-Nekem gyönyörű vagy.- mondta Niall. Elvörösödtem..Egy kicsit ő is. Az egész világ előtt mondja, hogy gyönyörű vagyok. Elöntött a boldogság. Gyorsan megnyugtattam Bogit, hogy ő mindig szép , megfogtam a karját, és beültünk a fiúk mellé. Őrületes érzés volt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése