Akik föliratkoztak♥

2012. július 16., hétfő

24. rész

-Az ötlet jó de nem hiszem, hogy találunk nekem barátnőt. Nagyon béna vagyok, az ilyen dolgokban. Na meg nem hiszem, hogy találnék egy olyan lányt, akit szerethetnék majd később, amikor ott áll mellettem az a lány akit szeretek. Te.- gyorsan kihúztam a kezemet a kezéből mert halottam, hogy nyitódik az ajtó. Niall lépett ki rajta, megvártam amíg leül Harry és én közém és magához húz.
-Hmm.. Akkor talán menjetek el csak ti ketten.
-Figyelj, nem hiszem , hogy ez túl jó ötlet lenne...- akadékoskodott Harry.
-Úgyis megfognak téged is velünk együtt interjúvolni. És akkor majd hazakísérjük a többieket és elmegyünk csak mi ketten. Megígérem jó buli lesz. Semmi sem fog történni. - mondta Niall.
-Oké. De ugye nem haragszol rám?
-Én miért haragudnék ? Nem bántottad, csak....
-Megcsókolt. - fejeztem be Niall mondatát.
-Igen. Pontosan. Mondjuk azt sem kellett volna, de ha ez kellett ahhoz hogy örökké békén hagyd a szerelmemet hát legyen. De azért ezt se felejtem el egykönnyen...
-Na jó mindegy. Hozom azt az alapozót a szemedre, Harry.
-Á, hagyd csak. Majd a sminkesek megcsinálják a felvétel előtt. Vagyis szerintem nem fogják , mert okot adnak a kérdezősködésre. De ez így van rendjén.
-Értem. Na akkor kezdjünk készülődni..
Egy fél óra múlva csörgött a telefonom. Az a nő hívott aki majd megfog minket interjúvolni. Azt mondta , fél óra és ott kell lennünk. Gyorsan szóltam a többieknek Mindenki elkísért minket. Hívtunk egy taxit és a megbeszélt időpontkor ott voltunk. Beültettek minket a sminkes szobába. A végére elég jól megcsinálták a szemem. Nagyon szép lett. Meg is kértem a nőcit aki csinálta, hogy magyarázza el ,hogy hogyan kell, de pont akkor bejött az operatőr szólni, hogy 5 perc és felvétel. Gyorsan kimentem és megkerestem Niallt. Megfogtam a kezét, és a fülébe súgtam:
-Én félek.
-Nem kell semmitől félni. Amíg fogom a kezed semmi baj nem történhet.
És akkor szólított minket. Harry, Niall és én beültünk a  kanapéra. Jézusom. 10 millió emberhez beszélni nagyon, nagyon félelmetes.Azt hiszem, ez volt életem leghosszabb egy órája. Kérdezett arról, hogy milyen Niallel járni, meg megkérdezte, hogy miért van Harry szeme alatt az a monokli. És akkor rátért a lényegre:
-Harry. Mutatunk pár képet a nézőknek a tegnap esti kis 'kalandotokról'. Megmagyaráznád nekünk ezeket a  képeket ? - és mutatott pár képet, a bowlingterem előtti csókunkról. Halálkínos volt, de ekkor én lettem a dominánsabb. Amikor Harry már nyitotta volna a száját én előbb közbevágtam:
-Harry ne. Majd ezt én megmagyarázom. -és már kezdtem beszélni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése