Akik föliratkoztak♥

2012. július 15., vasárnap

23. rész

-De még olyan korán van. - hisztizett Niall. Gyorsan megcsókoltam.
-Na gyere, húzzál bele. Még haza kell érnünk. Öltözködj föl. Vagy felőlem, jöhetsz pizsibe is de a sajtó nagyon rád lenne kattanva. Még jobban. De ne értsd félre , nekem tetszik a pizsid. Eszméletlenül édes. De nem akarom, hogy a rajongók még jobban szerelmesek legyenek beléd a pizsid láttán. Ne fájdítsd még jobban a szívüket.-vihogtam.
-Jó. Meggyőztél. De te mikor öltöztél át?
-Mielőtt Zayn jött volna.
-ZAYN ITT VOLT? -kérdezte megszeppenve. 
-Igen. Ő javasolta az interjút. Mint már mondtam....
-Ja. Értem.
-Na, husim siessél.
A szokásosnál gyorsabban készült el. Hívtunk egy taxit és hazamentünk.
-Niall, pakold be a cuccodat, addig beszélek Harryvel.
-Jó, oké.De ha még egyszer megteszi én esküszöm, hogy...- szorította ökölbe a kezét, de mielőtt befejezhette volna a mondatot Harry jött oda.
-Ömm. Hali. Emese, beszélhetnénk egy kicsit négyszemközt?
-Persze megyek.Az udvaron jó lesz?
-Persze.
-Várj meg kint, 5 perc és ott leszek.
-Ok.
Harry kiment a szobából. Niallen láttam, hogy ideges. Nagyon ideges.
-Figyelj semmi baj nem lesz. Csak beszélgetünk, és csak hogy tudd szeretlek. -és már léptem ki az ajtón.
Kimentem az udvarra és megláttam Harryt. Volt egy lila karika a bal szeme alatt.
-Úristen. Ezt ki csinálta veled?- rohantam oda hozzá.
-Ja, hogy ez? - fogta meg a szemét. Bent valószínűleg azért nem láttam, mert a szobában félhomály volt. -Hát ez Louis volt. De csak ennyit kaptam nyugi.
-Oooh.- érzékenyültem el és gyorsan megöleltem. - Sajnálom. Mondtam, hogy ne bántsanak.
-Nem nagy ügy.- mosolygott.
-Figyelj, hozok rá alapozót. Pikk-pakkra eltüntetem. -és már álltam föl, de Harry megfogta a kezem és visszahúzott. Persze, hogy nem engedte el a kezem de nemzavart, mert csak ültem mellette.
-Emese, bocsánat a tegnap esti történtek miatt. Kicsit többet ittam a kelleténél, de amit mondtam az mind igaz volt. - pirult el és nézett a földre.- De tényleg sajnálom. És csak hogy tudd , ha Niallel esetleg nem jönne össze akkor én ott leszek és segítek. Mert bármennyire is szeretlek nekem csak az a fontos, hogy te boldog legyél. Rám bármikor számíthatsz.- könnyezett a szeme.
-De édes vagy.- és nyomtam egy puszit az arcára. - De én csak Niallt szeretem. Téged is, de csak barátként. És hogy tudd mennyire jó barátod vagyok, az interjú után elmegyek veled barátnőt keresni. Csak mi hárman. Te, Én és Niall. Na, hogy tetszik az ötlet ? - mosolyogtam rá...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése