Akik föliratkoztak♥

2012. július 26., csütörtök

40. rész

Halkan lementünk a lépcsőn és berohantunk a nappaliba. Mindenki ott volt csak Harry nem.
-Végre, itt vagytok. Harry már vagy 10 perce titeket keres. Szólok neki, hogy jöjjön le. - Bogi odament a lépcsőhöz és elordította magát.
-HARYYYY. GYERE LE! ITTVANNAK LENT!
-OKÉÉS MEGYEEEK!
Harry lejött és leültünk a nappaliba.
-Szerintem ne bújócskázzunk.- mondta Niall , miközbe leültem az ölébe.
-Jó , de akkor mit csinálljunk? - kérdezte Zayn.
-Régebben, amikor ilyen csoportba voltam valahol este, és nem volt áram mindig azt csináltuk, hogy kijelöltünk egy helyet ahova oda kell jutni, úgy hogy senki sem vesz észre, mert ah észrevesz és azt mondja, hogy : 'látlak és a neved' akkor kiestél. És az nyer aki legelőször ér a kijelölt pontra, úgy hogy nem veszik észre. Mindenki választ magának egy párt és úgy lessz meg a csapat. És az mindegy hogy te vagy a párod ér el a helyre akkor ti nyertetek. Nagyon izgi játék. -javasoltam.
-Szerintem ez jó. Próbáljuk ki.- mondta Louis.
Mivel Dóri ma nélunk alszik, ezért mindnekinek van párja. Liam és Bogi, Louis és Zayn, Harry és Dóri és Én és Niall. Így voltak a csapatok.
-Várjatok egy pillanatot, átöltözöm, mert így eléggé feltünő vagyok.
Elindultam fölfele, de a lépcső előtt megtorpantam.
-Valaki föl kísérne ? Mert eléggé félek.
Niall rögtön ugott , megfogta a kezem és fölkísért. Megálítottam a szobám ajtaja előtt és mondtam, hogy addig maradjon ott, amíg átöltözöm. Megfogtam egy zsblámpát, hogy azért lássam, hogy mit veszek föl. Fölvettem egy sima fekete pólót és levettem a karkötőket. Így már nem voltam feltűnő. Lekapcsoltam a lámpát, kimentem és megfogtam Niall kezét. Lementünk és visszaültünk a helyünkre. Niall a kanapéra, én az ölébe.
-Kijelöltétek, hogy hol van az a hely?-kérdeztem.
-Igen. A konyhában. Az asztalra odaraktunk egy légkürtöt. Azt kell megszólaltani, ha elértél oda. Ezt mindenki meghalja. Ott találkozunk, ha valaki elért oda. Fönt van az indulópont. Mindenki onnan indul. És onnan le rögtön nem lehet lejönni. - világosított föl minket Harry.
 Olyan aranyos hangja van Harrynek. :) De ez most mindegy. Elindultunk fölfele. A vihar csak erősödött. És én mégjobban szorítottam Niall karját. Ő ezt érezte és fél karrar magához húzott. Fölmentünk a szobámba ahol indulhatott a játék. Kicsit úgyéreztem magam mint az éhezők viadalában. Harry mondta, hogy mehet és elindult a játék...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése