Akik föliratkoztak♥

2012. július 13., péntek

7.rész

Ahogy beléptek az ajtón, gyorsan visszanéztem a netbookomra és olvastam tovább. Egyszer csak annyit látok, hogy valaki lecsukja a gép fedelét. Gyorsan felnézek; Niall az.
-Te mit csinálsz ?- kérdeztem zavartan.
- Nem hagyom, hogy rosszul érezd magad.
-Várjunk. Miért kéne rosszul éreznem magam a gépezéstől?
-Mert láttam miket írogatnak a faladra . Miket postolnak vagy tweetelnek. - válaszolta. Szóval félt. De miért is?
-Ömm.. Okés. De mikor láttad te, hogy miket írogatnak a falamra ?
- Azt nem kell tudod.- felelte és fél kézzel magához húzott.
Hát, okés ha ennyivel el van intézve. De azért az az ölelés kellett. Tökéletes pillanat volt amíg a fiúk le nem jöttek és megláttak minket.
-Húúú..- kezdték egyszerre.
Gyorsan elugrottam Nialltól és ő is ugyan ezt tette.
-Fölébredtetek ?- kérdeztem.
- Nem. Zombik vagyunk. Jöttünk az agyadért. - felelték nevetve.
-Ha-ha-ha. Vicces. De mit akartok csinálni?- kérdeztem. Igen. Nálam mindig gond, hogy mit csináljunk.
-Esetleg áthívhatnád a barátnődet, Bogit.- tanácsolta Liam.
-Elvileg, 5 kor jön. Addig még van 2 óra. Mit akartok csinálni?
-Szerintem addig nézzünk filmet.- mondta Zayn.
-Okéé. Mit szeretnétek nézni ?
-Nézzük meg a 'Halott madarak'-at. Horror.- tanácsolta Harry.
-Ehh. ömm. Az nem túl jó. Tudjátok van az az izéé...- nyögdécselt Niall.
-Igaz. Niall fél a madaraktól.- nevettek.
-Tényleg ? Miért?- csodálkoztam.
-Kiskoromban megtámadott egy. Azóta félek tőlük. - mondta elvörösödve. Gyorsan megsimítottam a karját.
- Hát jó. Akkor mit nézzünk?
-Nézzük meg az 'Adsz vagy kapsz'-ot. Az is horror.- válaszolt Louis.
- Oké.Mondjuk nem szeretem a horrort, mert mindig félek, de most talán nem fogok. Ki látta már a filmet ? -kérdeztem.
-Még senki.
-Na akkor nézzük azt.
Előkerestem a dvd-t és beraktam a lejátszóba...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése