Akik föliratkoztak♥

2012. július 24., kedd

34. rész

Bogi fölált, én pedig leültem Niall mellé. Meginnt az arcomba nyomta a zacskót, és meginnt vettem belőle. Bogi most éppen énekes volt. Ezt Liam találta ki. Amikor helyet cseréltek gyorsan megölelték egymást és folytatódott a játék. Ezzel elvoltunk még egy ideig, de egy óra múlva meguntuk. Bekapcsoltunk egy vígjátékot és azt néztük. Szerintem Bogi és Liam nagyon aranyos pár, igazán összeillenek. Film közben nagyon aranyosak voltak. Liam fél kézzel átkarolta Bogit és nyomott egy puszit a homlokára. Őket szinte mindig együtt látni. Édesek. Mi Niallal az egész filmet végig ettük és röhögtük. Persze végig fogtuk egymás kezét.. A filmnek vége, de még mindig dél elött volt, ezért mindeki fölment a szobályába pihizni kicsit. Mi is ezt tettük Niallel.
-Szerintem Twitcamozzunk.- mondta Niall.+
-Ez jó ötlet..-mosolyogtam.
Megfogtam a gépem és leülltünk a földre, mert ott volt a legényelmesebb. Bekapcsoltuk a gépemet és fölmentünk Twiterre, bekapcsoltuk a kamot és olvasni kezdtük , hogy mit kérnek Nialltól a rajongók. Először azt kérték, hogy a More Than This-ből énekelje el a szólóját. Naillnek gyönyörű hangja van, szóval ezt az éneket a rajongók nagy örömmel fogadták, beleértve engem is. Aztán megkérték Niallt, hogy táncoljon. Ezt elég viccesen megoldotta. Táncolt egy kicsit és utána tök lazán leült mellém vissza a helyére.
-Pillanat , 5 perc mert lemegyek hozok kaját. Te kérsz valamit? -kérdezte.
-Csak egy pohár üdcsit. Köszii! -válaszoltam.
Először egy kicsit izgultam, hogy most mi legyen de a rajongók többsége nagyon kedves volt ezért már nem féltem annyira. Többen kérték, hogy mondjam el miért szeretem Niallt ezért elkezdtem mondani, hogy mert nagyon kedves, megértő. szeretettel teli, helyes, segítőkész és nagyon jó ember. A legtöbb ember gratulált nekünk és azt kívánta, hogy maradjunk együtt sokáig. Persze volt pár rosszakarónk, akik azt kívánták, hogy szakítsunk meg ilyenek. Nekik illedelmesen megköszöntem és többet nem foglalkoztam velük. Niall visszajött és folytattuk a webkamerázást. Egy lány kérte, hogy mutassunk szivet a kamerába. 10 perc múlva Louis nyitott be.
-Hali srácok. Mitcsinálltok?
-Sziaa. Twitcamozunk. Nem jössz?
-De. De csak akkor ha nem baj.
-Dehogyis. Gyere csak.
Louis hozott egy párnát és leült mellénk.
-Mi van Harryvel?
-Kidőlt. Ott alszik a szobában.
-Emberek. Akarjátok látni, hogy hogyan alszik Harry? Na indulás.
Niall megfogta a netbookomat és bementünk Harryék szobájába. Megmutattuk a kamerának Harryt . Niall rögtön elkezdte piszkálni Harryt. Bökdöste, szúrkállta. Ezekre nem ébredt föl. De aztán hoztam egy pohár vizet és telibe öntöttem Harryt. Erre már fölébredt. Gyorsan megfogtam a gépemet és Niall kezét és úgy rohantunk Harry elől...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése