Akik föliratkoztak♥

2012. július 22., vasárnap

31. rész

Kiléptünk az ajtón és beültünk a taxiba.
-Niall? Nincs kedvünk a többiekkel elmenni valahova a többiekkel?
-De van. Hova gondoltad?
-Hát, nem is tudom. Esetleg strand?
-Jó ötlet. Fölhívod a többieket?
-Persze. - és már vettem elő a telefont.
Gyorsan fölhívtam Louist és Bogit /mert csak nekik van meg a számuk/ , hogy szóljanak a többieknek, hogy körülbelül 30 perc és ott vagyunk, addigra legyenek készen és pakolják össze a cuccaikat. Megkértem Bogit, hogy az én kék fürdőruhámat és a kék törölközőmet is dobja már be egy táskába, mert tudja hol tartom őket. Fél óra múlva otthon voltunk, a többiek indulásra készen. Beszálltunk a kocsiba, Louis vezetett. Először kicsit féltem, de miután azt tapasztaltam, hogy jól vezet , egy kicsit megnyugodtam. Elmentünk az aqua worldbe . Elindultunk átöltözni, de mivel a férfi és a női öltöző külön van, ezért a csapat 2 felé vállt. Bogival rögtön elfoglaltuk a helyünket, gyorsan átöltöztünk de mivel lányok vagyunk, ezért még beszélgettünk 10 percet. Rég beszélgettem Bogival, úgy hogy csak ketten vagyunk, ezért kihasználtuk a lehetőséget. A fiúkat kicsit megvárakoztattuk, mert mire kimentünk már mindenki ott állt.
-Na végre, hogy itt vagytok.- forgatta a szemét Zayn de Liam ezt egy baráti fejen csapással elintézte. Megfogtam Niall kezét és elindultunk kifele. A tömeg gyorsan letámadott, de viszonylag olyan gyorsan le is szállt rólunk. Először csak beugrottunk egy medencébe és utána kezdtünk csúszdázni. Először fogtunk egy úszógumit és beálltunk a sorba Niallal. Egyszer hirtelen érzem, hogy valaki a hátamat pöcköli. Hátra nézek és ott van az osztálytársam, Enikő. Egész nyáron nem láttam, nagyon örültem, hogy látom. Beszélgettünk egy kicsit, de mi Niallel pont sorra kerültünk.
-Szerintem, majd még találkozunk és akkor bemutatlak a többieknek is.Sziaa.- mosolyogtam és már csúsztunk is le. Lent direkt bevártam Enikőt, mert tudtam, hogy utánunk jön. Niall is ott maradt velem. Elindultunk hárman megkeresni a többieket. Először Bogit és Liamot találtuk meg. Én voltam a fordító ember, mert Enikő nem tud olyan jól angolul. Utána Harryt és Louis találtuk meg. Egy kicsit még beszélgettünk, de Enikőéknek mennie kellett. Biztosítottam róla, hogy a nyáron még biztos találkozunk és elköszöntem. Az aqua worldbe nagyon jó képek készültek a fiúkról meg úgy mindenkiről víz alatt. Lett pár olyan kép amin éppen ugrunk be a vízbe, és ott olyan furcsa fejeket vágunk, de nekem azok is tetszenek. Nagyon sokat nevettünk. Szóval a nap nagyon jó hangulatban telt el. Kimásztunk a vízből, mert indultunk hazafelé. Persze, megint mi készültünk el  Bogival a legkésőbben, mert hajat kellett szárítanunk. A fiúk kint vártak minket. Bogi rögtön letámadta Liamet, én pedig Niallt és kézen fogva indultunk haza. mire beszálltunk a kocsiba, lehetett vagy este tíz óra. Mindenki nagyon fáradt volt, Louison és rajtam kívül mindenki aludt. Mivel Lou vezetett nem is lett volna jó hogyha esetleg elalszik. Mindenki egymásra dőlve aludt. Liam Bogira dőlt, Bogi Liamra. Zayn Harryre dőlt és Harry pedig Zaynre. Niall pedig rám dőlt é úgy durmolt. Gyorsan lefotóztam kettőnket utána mindenkiről csináltam képeket. Még Louisról is ahogy vezet...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése