Akik föliratkoztak♥

2012. július 14., szombat

19. rész

Még sose védett meg senki. Nemhogy fiú. Nemhogy Niall James Horan. Erre a lány folytatta :
-Borzalmas. Hány éves lehet ? 10? 9? Miért pont ő ? Miért nem Én ?
Megragadtam Niall kezét és a fülébe súgtam :
-Figyelj, nem ér annyit ez az egész. Inkább menjünk.
-Nem, ezt tisztáznom kell vele, akárki is legyen ez. Na szóval- ordította vissza a lánynak- Nálam a kor nem számít. Csak az a lényeg, hogy szeressek valakit. És ha megbocsájtasz, programom van ezzel a gyönyörű lánnyal. - köszörülte meg a torkát.
Megfogta a kezem és elindultunk. Még sétáltunk a városba, és bementünk egy boltba. Fölpróbáltam egy ruhát, ami eléggé megtetszett. Niall a próbafülke előtt várt. Kiléptem, és kikerekedett szemmel nézett rám. Gondoltam, ennyire rossz? De már nyitotta a száját :
-Ennyi, kész, vége. Örökre enyém vagy. - erre magához húzott és megcsókolt.
Odasétáltunk a kasszához, belenyúltam a táskámba, hogy elővegyem a pénztárcámat. De nem találltam. Már nyakig voltam a táskámba ,amikor annyit látok, hogy Niall nyújtja a pénzt az eladónőnek.
-Nem, ezt , nem engedhetem meg. Már annyi ajándékot küldtél.- Erre kivettem a pénztárcám a táskámból , kivettem a pénzt és odaadtam az eladónőnek.De már Niall kifizette. Továbbmentünk. Egy kicsit mérges voltam rá, mert ő annyi ajándékkal halmoz el, én meg még semmit nem vettem neki. Nem baj, már megvan, hogy mit fogok venni neki, és kivel megyek el azt megvenni. Harryvel. Úgy is beszélni akartam vele. Kellemeset, a hasznossal.
-Niall, nem megyünk haza ?
-De mehetünk.
-Figyelj. Holnap el kell mennem Harryvel. Ugye nem baj ?
-Dehogy. Miért lenne ?
-Nem tudom. -mosolyogtam. És nyomtam egy puszit az arcára.- De mit akarsz most csinálni?
- Nem tudom. - és már szálltunk be a taxiba. - Majd eldöntjük.
-Vagy várj. Nincs kedvünk bowlingozni menni a többiekkel?. Van egy pálya a házunkhoz közel. És tökjó lenne, mert lehet neonfénybe játszani. Szóval le vannak kapcsolva a lámpák és csak a bábuk világítanak. Menjüünk.- kérleltem.
-Oké. Akkor gyorsan fölhívom a többieket, hogy jöjjenek oda. Addig szólj a taxisnak a címváltozásról.
Megálltunk a bowlingteremél. Korán volt még , ezért csak mi voltunk. És szerencsénkre, pont arra az estére senkinek nem volt foglalása. Még csak Niallal voltunk ott ketten. A többiek egy negyed óra múlva jönnek. Addig kiválasztottuk a pályát. Szóltunk , hogy neonfényben szeretnénk játszani. Lekapcsolták a lámpát és a vak sötétben ültünk ott ketten.Rendeltünk italokat és odavittük az asztalra. Volt még egy 10 percünk. Tehát leültem Niall mellé és a vállára ráborítottam a fejem. Időközben a többiek is megérkeztek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése